1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 3 februari 2016

doosjes vol genoegen / boxes full of delight

Ik was maandag jarig.
It was my birthday Monday.

Het was niet zo feestelijk om een aantal redenen. Het was maandag, mijn oudste zoon was ziek, mijn schoonmoeder ligt sinds vorige week in het ziekenhuis en zo is er nog wel wat te bedenken.
Feit is dat ik niet van feestjes houd. En dat is verklaarbaar nu ik sinds kort weet dat mijn anders zijn een naam heeft, een reden, oorzaak. Daarover later misschien meer.

It was not that festive for several reasonsIt was a Monday, my oldest son was sick, my mother in law is in the hospital since last week and so to mention more.
The fact is that I do not like parties. And that is understandable now that I know recently that my otherness has a name, a reason, a cause. Maybe more on that later.



Ik houd wel van feestjes in de brievenbus en die waren er volop!
I do like parties in the letterbox and there were plenty!

Van mijn zusje uit Parijs.
From my sister in Paris.

Nog een pakje uit Frankrijk, van Alet.
Another package from France, of Alet.

Van Marloes.
From Marloes.

En van Jeanette.
And by Jeanette.

Willen jullie weten wat er in zit?
Do you want to know what is inside?

13 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd en toch leuk zo'n brievenbusfeestje. Beterschap voor zoon en schoonmoeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ageeth, alsnog van harte met je nieuwe levensjaar. Ik herken het wel een beetje... Wat een narigheid om je heen. Ik hoop dat alles zich weer hersteld, wat meer in balans. Dát is wat ik je wens: een goede balans voor je nieuwe jaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja graag!!! Op één pakketje na dan ;-) XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er zo al mooi uit! Maar ook benieuwd naar de inhoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke verjaardagspost,een ander soort feest,hé!Knuffeltje voor jezelf,beterschap voor de zieken en ja ik ben wel een beetje nieuwsgierig wat er in de pakjes zit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd! En wat een heerlijke brievenbuscadeaus! (sterkte met alle niet zo feestelijke dingen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijne post mocht je ontvangen. Ondanks dat je niet zo van de feestjes bent, toch nog een dikke proficiat. Hopelijk gaat het intussen met zoon en schoonmoeder iets beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd! Wat heb je een leuke pakjes gekregen, dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik lees nu net pas dat je jarig bent geweest, alsnog gefeliciteerd! Zijn je zoon en schoonmoeder al weer een beetje opgeknapt? Je hebt mooie post gehad, zo leuk en inspirerend om te zien. En verjaardagen vieren, ik ben er niet echt dol op. Ik vind het leuker om familie en vrienden gewoon te zien en te spreken.

    BeantwoordenVerwijderen