1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 5 februari 2016

anyone longing for real mail?

In januari verstuurde ik post aan blogvriendinnen met wensen voor het nieuwe jaar (kijk hier).
In January I send mail to blog friends with wishes for the new year (look here).

Ik heb nog een post-maak-sessie aan de keukentafel gedaan.
Heb jij in 2016 nog geen post van mij ontvangen en vind je graag een envelop in je brievenbus? 
Laat dat weten in een reactie op dit blogbericht. 
Ik verstuur ook internationaal (maar niet aangetekend).

I had another mail-create-session at the kitchen table.
Do you like real mail in your letterbox en you haven't had any from me this year? 
Leave a comment on this blogpost. 
I also send international (but not registered).


19 opmerkingen:

  1. Oh als de kans groot is dat er zo'n prachtige Disney kaart bij zit, graag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn oude Disney kaarten uit de kringloopwinkel. Ik stuur er een paar extra :-)

      Verwijderen
  2. Ik was een van de gelukkige die post van jou mocht ontvangen.Ben benieuwd wie je nu blij gaat maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik ben dol op post! Ik stuur je een mailtje met mijn adres. Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, ik zie je mail wel verschijnen. Ben erg blij met je tas en laat haar binnenkort zien!

      Verwijderen
  4. Leuk hè, van die post-maak-sessies! Ga je zeker weer mensen blij mee maken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het fijn om aan de keukentafel te fröbelen X

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Mail jij je adres (ik kan het niet meer vinden)?

      Verwijderen
  6. I LOVE your mail... it is like receiving little treasures in an envelope! I promise to put something in your mailbox soon too. It just won't be as creative as yours ;) Thanks to you for your thoughtfulness xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you for your great comments and all your compliments X

      Verwijderen
  7. Hoi, ik lees al een tijdje mee op je blog (als stille volger). Ik swap zelf wel via swap-bot, vooral internationaal dus.
    Zou je eens een snail-mail over en weer willen sturen met mij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om je te 'ontmoeten' Henny! Ik wil graag met je snail-mailen. Stuur je mij een mail? Het adres staat rechts onder het blogarchief.

      Verwijderen
  8. Wat een leuke kaart, die met de kabouter!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben een van de gelukkige die jouw post heeft ontvangen en ik ben er superblij mee!
    sneeuwklokje,sneeuwpop,zonneschijn en prachtige kaarten!! Topper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat mooi, die Disneykaarten, ik ben zoń fan van Bambi! Misschien ben ik veel te laat om mee te doen ....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak wel een uitzondering ;-)De kaarten vond ik bij de kringloopwinkel en heb nog 5 verschillende met Bambi en vrienden. Mail je de adresgegevens, die heb ik niet meer.

      Verwijderen