1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 23 februari 2016

add some tropical vibes ~ watermelon flower bomb

In de zomer ben ik als vanzelf ontspannen, relaxed. Ik hou van de warmte, kleuren, geuren, vogels die fluiten.
In the summer I am naturally relaxed, laid back. I love the warmth, colors, smells, birds songs.

Ik doe mijzelf een plezier met deze DIY:

snijd een ruim kapje van de bovenkant van een mini watermeloen. Hol de meloen uit en doe iets zinvols met het vruchtvlees. Bekleed de zo droog mogelijke binnenkant met een (dun) plastic zakje (en knip wat uitsteekt af). Je oase is zo ongeveer op maat gesneden en heeft zich volgezogen met water. En jij hebt bij de bloemist de meest gekke, kleurrijke bloemen gekocht en een blad van de gatenpant (Monstera deliciosa). Leef je uit!

I do myself a favor with this DIY:

cut a part of the top of a mini watermelonRemove the pulp from the inside and do something meaningful with it. Coat the inside (as dry as possible) with a (thin) plastic bag (and cut off what sticks out). Your floral foam is more or less tailor-made and sucked itself full with water. And you have bought the most crazy, colorful flowers and a leaf of the Monstera deliciosa at the florist. Get Creative!





8 opmerkingen:

  1. That looks great! Since we are having another snow storm here, I am appreciating the tropical vibes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan, Ageeth. Om je ook in de winter 'zomers' te voelen.
    Ik houd ook meer van de zomer, zon en warmte.
    Alhoewel je soms in de winter wel hele mooie luchten hebt, daar houd ik dan wel weer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, je brengt ons helemaal in tropische sferen.
    Ik begin nu ook wel erg veel zin in lente en zomer te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat de zomer uuhum voorjaar maar komen... het is jou gelukt om alvast in de sfeer te komen!Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het resultaat echt prachtig. En fleurig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijk zomers plaatje is het geworden! Laat die zomer maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen