1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 2 januari 2016

vriendschap / friendship

Ik vind graag post in de brievenbus.
I like to find post in the letterbox.

En ik verstuur ook graag post. 
Na alle hectiek van de decembermaand vond ik vanmiddag rust aan de keukentafel.

And I also like to send mail.
After all the hectic in December, this afternoon I found some peace and quiet at the kitchen table.

Twee weken geleden kreeg ik deze thee mix kado van mijn zusje.
Sindsdien drink ik het elke middag, zo lekker!

This tea blend was a gift from my sister two weeks ago.
It's so nice! Since then I drink it every afternoon.



Vanmiddag dronk ik een pot vol thee leeg en maakte en schreef ik post.
Het bloggen heeft voor mij een nieuwe dimensie aan het begrip vriendschap toegevoegd en
dat wil ik een aantal mensen laten weten.

This afternoon I drank a pot full of tea and I made and wrote post.
Blogging for me has added a new dimension to the understanding friendship and
I want to let some people know that.



De Vintage Mountain Gift Tags zijn freebies van Fellow Fellow. 
De Nederlandse decemberzegels 2015 getekend door Tord Boontje, zijn kleine verhalen op zich. Ik vind die met de zwanen het allermooist.
De oranje gestreepte enveloppen vond ik afgelopen week bij Action in een pakje van 10 stuks (formaat A6).
De thee is van Simon Lévelt, de Lemon Ginger Green.
De papieren cirkels haalde ik met mijn grote pons uit Flow Weekly.

13 opmerkingen:

  1. Fijn om te doen en in goed gezelschap..........een lekkere warme pot met thee!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk even die rust op te zoeken! Ik heb hier ook nog een prentenboek liggen waar de schaar in gaat, maar tijd vinden wordt moeilijk nu het maandag terug werken geblazen is :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp die nieuwe dimensie van vriendschap helemaal 😊! Ginger/lemon thee doet mij denken aan zoethout 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Via mijn mobiel moet ik maar geen icoontjes meer gebruiken ;-)

      Verwijderen
    2. LOL
      Ik vind alles leuk hoor!
      Zit ook zoethout in de thee btw.

      Verwijderen
  4. Wat lief van je om dit met ons te delen ;) Ik heb sinds het bloggen ook fijne post mogen versturen en ontvangen...En af en toe met een pot thee van rustige momenten genieten is een goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk hè, brieven schrijven. Heb het deze morgen gedaan, lekker met de radio aan, maar vanmiddag brak de zon door en zijn we toch nog maar even gaan fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er weer heerlijk uit!
    Nog de beste wensen voor 2016 Ageeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I need your address again! Good post will be on its way to you xox

    BeantwoordenVerwijderen