1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 26 januari 2016

snowdrop #stamp

Ik wilde de chocolade van de give away mooi verpakken.
I wanted to make beautiful presents of the chocolate of the give away.

En ik heb mij gisteren, op die warme, zonnige maandag laten inspireren door een sneeuwklokje.
And yesterday, at that warm, sunny Monday I was inspired by a snowdrop.

Met mijn stempel van het sneeuwklokje maakte ik afdrukken op mat wit papier. 
Ik gebruikte Color Box stempelinkt in de kleur Pistachio.
Het mini bolletje katoen is van de Action uit een set met acht kleuren.

 With my stamp of the snowdrop I made prints on matt white paper.
I used Color Box stamp ink in the color Pistachio.
The mini cotton bulb is from a set of eight colors.






We moesten lootjes trekken voor de Tony's Chocolonely!
Puur amandel zeezout is voor Marloes van By Marloes Thuis en
melk popcorn discodip gaat naar Bernardine van Beetje Bezig.

We had to draw lots for the Tony's Chocolonely! 
Dark almond sea salt is for Marloes of By Marloes Thuis and
milk popcorn discodip goes to Bernardine of Beetje Bezig.

17 opmerkingen:

  1. Ohhh... wat een prachtige verpakking! Je maakt er weer werk van, heerlijk Ageeth! Dankjewel, ik kan wel wat chocolade gebruiken!
    Ben ook erg benieuwd naar de smaak XxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is je gegund Marloes en ik ben benieuwd naar de smaak. Maar het kan eigenlijk alleen maar lekker zijn ;-)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met de lekkere chocolade.
    En wat mooi ingepakt Ageeth.
    En zo mooi je hobbyspullen in die Vitra-bak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Vitra was wel eerst extra netjes gemaakt, een showcase dus ;-)
      Een zelf uitgekozen verjaardagskado vorig jaar.

      Verwijderen
  3. Proficiat aan de winnaars en ook proficiat aan jou Ageeth,jij hebt er weer een prachtig pakje van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Marloes en Bernadine met deze heerlijk chocolade.
    Ageeth, je hebt het weer prachtig ingepakt en zo mooi je zelfgemaakte stempel.
    Mijn oog valt ook op dat mooie kaartje met hertje ;-)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Alet, jouw kaart en label met hertje zijn zo mooi!
      De kaart mag binnenkort figureren bij een DIY ;-)

      Verwijderen
    2. Wat leuk, ik ben heel benieuwd.......

      Verwijderen
  5. En 1 van die mooie pakjes komtmijn kant uit! Leukleukleuk.
    "Tony Chocoloney is lekker" zegt een meelezend Maxi-meisje.
    "Ik ben benieuwd" zegt de Man in huis......
    Alvast dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt goed met het genieten. Feest met popcorn discodip ;-)

      Verwijderen
  6. Mooi door eenvoud ( maar er is wel tijd aan besteed ) prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat mooi geworden zeg! Leuk om zo je eigen cadeaupapier te maken.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen