1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 10 januari 2016

my candle bag

Heb jij ook lichtjeszakken? 
Do you also have candle bags?

De afgelopen tijd kreeg ik een aantal candle bags. De letterlijke vertaling is kaarszak, maar ik geef de voorkeur aan lichtjeszak. Het zijn papieren zakken. Er is voor de veiligheid een soort waxlaag op aangebracht en geadviseerd wordt om het brandende waxinelichtje eerst in een glaasje te doen en dan pas in de zak te plaatsen.
Maar ik ben een zelfverklaarde Ridder Schijtebroek. Voor mij gaan papier en vuur nooit samen. 

Lately I got some candle bags. They are paper bags. For safety reasons, the paper is treated with a wax coating. It is advised to do the burning tealight in a glass before it is placed in the bag.
But I am a self-proclaimed Knight Shit PantsFor me paper and fire never go together.


Ik vind mijn candle bag van Flow (bij nummer 7) de mooiste en 
deed er een glazen pot gevuld met water en gipskruid in. 
En ik geniet ervan!

My candle bag of Flow (number 7) is the prettiest
I filled him with a glass jar with water and baby's breath. 
And I enjoy it!




10 opmerkingen:

  1. Supergoed idee! Staat hartstikke leuk. De kleuren ook mooi bij elkaar gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed opgelost :-) Ik plaats er altijd valse theelichtjes in omdat ik ook niet zo guitig ben op papier en vuur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Valse theelichtjes zijn ook geweldig handig :-)

      Verwijderen
  3. Inderdaad lijkt me vuur en papier niet de goede combinatie.Tof opgelost ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat mooi en vrolijk bij elkaar.
    Ik ga ook voor de nep kaarsjes.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, nou ook ik ben Ridder Schijtebroek! Ik vind jouw variant minstens zo leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ik begrijp het helemaal!! Goed opgelost en staat nog super leuk ook!

    BeantwoordenVerwijderen