1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 4 januari 2016

Move Mountains ~ Keecie

Ik bewonderde Move Mountains al een tijdje op afstand.
I admired Move Mountains for some time at a distance.

En nu geniet ik van dichtbij.
And now I'm enjoying at close.


Move Mountains in Ink Blue




Move Mountains is een portemonnee van Keecie door Klaartje de Hartog. 
Keecie heeft handgemaakte tassen, portemonnees en accessoires van leer in veel kleuren en modellen. 
De binnenkant heeft altijd een verrassing met een mooie illustratie (zeefdruk), die tevens de naam verklaart.
En ik geniet! Hier zie je Picking Flowers, mijn tas van Keecie.

Move Mountains is a wallet of Keecie by Klaartje de Hartog.
Keecie has handmade bags, purses and accessories made of leather in many colors and designs. 
The inside has always a surprise with a beautiful illustration (screen printing), which also explains the name.
And I enjoyHere you see Picking Flowers, my bag of Keecie.

17 opmerkingen:

  1. Haha! Swedish money! Nice wallet! Hope it is on its way to you ;) xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I love the banknotes with Nils Holgersson! We were in Sweden 18 years ago on our way to Finland. I have the wallet already, the photos were taken by me X

      Verwijderen
    2. Good for you! Sorry, I missed that you had already received it.. An after-Christmas present to yourself is always nice!;) xox

      Verwijderen
  2. Dit zou voor mij geen goede portemonnee zijn, ik zou hem veel te vaak opendoen ;-) Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie portemonnee,krijg jij daar alles in?Lijkt me eentje met weinig vakjes of sleur ik te veel mee in mijne portemonnee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is 20 bij 10,5 cm met zes grote en kleine vakken. Ik vind het een echte moeder-portemonnee. Alle klantenpasjes die ik sporadisch gebruik bewaar ik in een ander, jouw bekend etuitje ;-)

      Verwijderen
    2. Oh wat leuk dat je daar mijn tasje/etuitje voor gebruikt!

      Verwijderen
  4. Oh mooi! De foto's ook. Zo leuk gedaan met dat Zweedse geld erbij. En die 'bergen' chocola....heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Bij de eerste 'shoot' was ik de chocolade vergeten en dat vond ik zonde ;-)

      Verwijderen
  5. Leuke portemonnee! Ik had nog nooit van dit merk gehoord. Zelf heb ik een seventies portemonnee van huissteil.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb jouw portemonnee gezien en vind 'm ook mooi. Een echte grote moeder-portemonnee ;-)

      Verwijderen
  6. Groot gelijk! Ik heb me net ook laten gaan :-D De flower bag in solden gevonden en de handtas met beer binnenin besteld met m'n cadeaubonnen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee tassen, heerlijk Aurelie! Die met de beer vind ik ook prachtig. Ik ben benieuwd welke kleuren je hebt uitgekozen.

      Verwijderen
  7. De portemonnee is echt mooi en je hebt het allemaal prachtig op de foto gezet.
    Het geld met Nils Holgersson had ik nog nooit eerder gezien maar o wat super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Alet! Het is ook een geweldig model voor op de foto :-)

      Verwijderen