1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 6 januari 2016

joy with Lievelings

Is het niet geweldig dat na december een maand zoals januari komt!
Isn't it great that after December we have a month like Januari!

Oftewel, de rust keert langzamerhand weder.
En ik nam de tijd om van mijn gevulde koffertje van Lievelings te genieten.

In other words, the calm slowly return again.
And I took the time to enjoy my filled little suitcase of Lievelings.

Met de Kristalmal en een extra Pakje Papier van De Krantenkapper maakte ik mijn eerste kristal. 
Dat vergt concentratie, geduld en accuratesse, maar dan heb je ook wat moois.

With the Crystal template and extra Paper I made my first crystal.
This requires concentration, patience and accuracy, but the result is beautiful.

Ik ben ook blij met de stempel 'message in a bottle' van Andrea Maassen voor PSikhouvanjou.
I am also pleased with the stamp 'message in a bottle'.

Aan mijn verzameling masking tape kon ik deze mooie toevoegen met goud metallic pijltjes.
I could add this pretty masking tape with gold metallic arrows to my collection.

En er zat nog veel meer moois in het koffertje, zoals kaarten, stickers, smalle masking tapes, een mooi blikje. Ik voel mij enorm verwend met het winnen van deze give away van Lievelings bij Postfabriek. Dank jullie wel!

And there was a lot more in the suitcase, such as cards, stickers, small masking tapes, a beautiful tinI feel very spoiled winning this give away from Lievelings (means: Favourite) at Postfabriek (means: Mail Factory). Thank you all!

11 opmerkingen:

  1. En ik ben blij dat ik leuke post mocht ontvangen van jou ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave give-away heb je gewonnen Ageeth! Prachtige kristalmal! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die kristal-mal....daar ga ik ook eens naar kijken. Die vind ik zo mooi, en handig. Leuke koffer heb je gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens leuk uitpakken! Bedankt voor je lieve post. Wat een leuke verrassing was dat <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig vrolijk koffertje.
    Zeer leuk ook dat kristal malletje. Is dat moeilijk om te maken?
    Super bedankt voor je fijne post!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne optimistische post. Leuk om op die manier naar januari te kijken!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen