1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 18 januari 2016

color the day and a sweet #giveaway

Er zijn dagen met een gouden randje, maar waar ligt dat dan aan?
There are days with a golden lining, but how come?

Gisterochtend gingen echtgenoot en ik met de auto richting de woonplaats van zijn moeder, zo'n 50 kilometer rijden. Daar aangekomen ging hij de auto uit en reed ik naar de woonplaats van mijn vader, 10 minuten verderop. Gewoon even op de koffie, alsof we om de hoek wonen.

Yesterday morning husband and I went by car to the residence of his mother, about 50 kilometer drive. When we were there, he went out of the car and I drove to the home of my father, 10 minutes away. Just to drink coffee, as if we live around the corner.

#52 is de allerlaatste Flow Weekly

Weer thuis heb ik genoten van een lunch met z'n vijven, de overwinning van Ajax, een punt MonChoutaart, zonneschijn, een warm huis, nieuwe tijdschriften, het begin van een fijn boek. 

Back home, I enjoyed a lunch with the five of us, the victory of Ajax, a piece of MonChou cake, sunshine, a warm house, new magazines, the beginning of a nice book.

Geniet je mee? Ik geef twee grote repen chocolade weg. 
Niet zomaar repen, maar Tony's Chocolonely. Chocolade met een missie.
Kies maar: melk popcorn discodip of puur amandel zeezout. 
En gooi straks de wikkel niet bij het oud papier!

Do you enjoy as well? I give away two big bars of chocolate.
Not just bars, but Tony's Chocolonely. Chocolate with a mission.
You pick: milk popcorn discodip or dark almond sea salt.
And don't throw the wrapper away!


Deze hyacint bekent ook kleur!
This hyacinth also shows its color!


Vandaag is het Blue Monday, maar wij kleuren onze eigen dag.
Hier is het een Gouden, want zonovergoten, koude Maandag.

Today is Blue Monday, but we color our own day.
Here it is a Golden, because sunny, cold Monday.

Voorwaarden voor de give away:
*laat een reactie op dit blogbericht achter en geef aan welke je graag wilt;
*je bent/wordt volger (op Bloglovin' of Google+).
Bij meer reacties gaan we lootjes trekken. 
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.
Laatste dag om mee te doen is zaterdag 23 januari (23.59 uur Nederlandse tijd).

Conditions for the give away: 
*leave a comment on this blog post and specify the one you'd like;
*you are/become a follower (on Bloglovin' or Google+).
When there are more comments we draw lots. 
I also send internationally, but not registered
Last day to join is Saterday, January 23th (23.59 Dutch time).

11 opmerkingen:

  1. Leuk dat je weer lekkere chocolade gaat weg geven.Ik pas want ik heb er al mogen ontvangen van jou ;) Oh lekkere taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan van een "doodgewone" dag toch wel vlot een vrolijke dag maken! Ik heb ook al ontvangen maar die melk popcorn discodip wakkert te fel m'n nieuwsgierigheid aan qua smaak dus toch maar een kansje wagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NEEEEEEEE, echt niet ben je mal de vormgeving van de Tony's chocoladerepen zijn prachtig!!! Als ik mee mag doen waag ik graag een gokje voor de 'puur amandel zeezout'! Lijkt me HEERLIJK ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, daarvoor wil ik graag mijn dieet on hold zetten! Ik laat me graag verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne dag had je gisteren. De give-away laat ik aan kleurenliefhebbers over. Kunnen ze met de wikkel nog iets leuks doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat en heerlijke zondag!
    Dagen met een gouden randje zijn er om te koesteren!
    Mmmmm inmiddels m'n lievelingschocolade. Ik doe daarom natuurlijk mee en waag
    graag een kansje op de popcorn/discodip!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien die repen er enorm vrolijk uit zeg! Ik heb die soort chocola nog nooit gehad.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh cool, die melk popcorn disco kwam ik nog nergens tegen! Nu heb ik puur met kokos, ook niet slecht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Meer moet een mooie dag niet bevatten hé. Ik voel de warmte en gezelligheid tot hier. ;-) Volgen die ik al een poos en zowel manlief als ik zijn gek van pure chocolade dus waag ik mijn kans. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. They have to start importing that chocolate to Canada ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. BlueMonday was een prachtige dag, in tegenstelling tot vandaag.... Na een onrustige nacht met 2 spugende kindjes ben ik vandaagwel een beetje blue :-( Chocolade helpt zeggen ze. Nu ben ik geen grote liefhebber, maar voor Tony maak ik een uitzondering. Ik ben dol op die met caramel en zeezout, dus zou graag die met popcorn eens proberen! :-)

    En oja, nog bedankt voor je lieve envelopje, hetis even stil op mijn blog, maar ooit komt er nog een reactie :-x

    BeantwoordenVerwijderen