1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 29 december 2015

met een knipoog / with a wink

Ik werk in een klein team met vijf collega's. Vaak geven we elkaar, samen met onze goede wensen voor Kerstmis en het nieuwe jaar, een klein kadootje.
I work in a small team together with five colleagues. Often we give each other, along with our best wishes for Christmas and the new year, a small gift.

Ik wens mijn collega's een gelukkig nieuw jaar met een takje mistletoe.
I wish my colleagues a happy new year with a sprig of mistletoe.





7 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Deze kunst van het weglaten heeft een praktische reden ;-)

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat jullie dat doen zeg!
    Ik zat even te kijken of ik jouw groei dieren toevallig al op de site zag staan, ik was even benieuwd :)
    LIefs Mies Dipty Wonen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je komt kijken. Ik zal er binnenkort een blogbericht aan wijden.

      Verwijderen