1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 22 december 2015

make a pretty gift

Als jong meisje speelde ik graag winkeltje en het leukste vond ik het inpakken.
As a young girl I loved playing shop and the best part was wrapping.

Sinds een paar jaar heb ik herontdekt dat het mij blij maakt.. 
Since a few years I have rediscovered that it makes me happy

Aurelie van Miz Olilie krijgt de Koziol eekhoorn smeerlepel/mes van de give away.
Aurelie of Miz Olilie gets the Koziol squirrel spread spoon/knife of the give away.

hexagon stickers goud van / gold at Paper Stories
alpine vloeipapier van / tissuepaper at Dreamkey

Dit pakje is op weg naar België. Veel plezier ermee Aurelie!
This package is on its way to Belgium. Have fun with it Aurelie!

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er mooi uit! En ooh zo herkenbaar dat winkeltje spelen enzo. Voor mij hetzelfde verhaal.
    Fijne feestdagen!
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is te zien dat je al veel geoefend hebt op dat inpakken,telkens prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Inpakken en er iets extra's bij doen is zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo mooi gedaan en bij elkaar gezocht. Prachtig papier en een mooie kleur wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! I appreciate that you like the wrapping part. The art of a thoughtful packaging is not practiced by many anymore! My sister thinks I am nuts to wrap my presents because putting them in a bag is much easier ;) Merry Christmas to you and your boys xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha ik vind inpakken nog steeds heel leuk. Het leukste lijkt mij nog steeds om met kerst in een winkel alleen maar te mogen inpakken.

    BeantwoordenVerwijderen