1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 25 december 2015

kerstdagen / Christmas days

We zijn weer thuis.
We are home again.

Na een brunch met de familie van mijn man's kant in het dorp van zijn jeugd en een bezoek aan mijn tante en vader, zijn we weer op onze plek.
Gisteravond hebben we Home Alone 1 weer beleefd en vanavond staat deel 2 op het programma.

After a brunch with the family of my husband in the village of his childhood and visiting my aunt and father, we are back at our place.
Last night we experienced Home Alone 1 again and tonight part two is scheduled.

De engel is de beschermengel van Studio Roof (pop out card A5) van BijzonderMOOI*, die ik heb ontvangen via de give away van NeongroeN. Dank je wel Angela en Stephanie!
De beschermengel is bedoeld voor mijn zieke vriendin. Het gaat trouwens naar omstandigheden goed met haar.

The angel is the guardian angel of Studio Roof (pop out card A5) of BijzonderMOOI*, which I have received through the give away at NeongroeNThank you Angela and Stephanie!
The guardian angel is for my sick friend. Considering the circumstances she is doing well.

Ik wens ons allemaal vrede, licht, lucht, tradities, humor, warmte en nog veel meer.
I wish all of us peace, light, air, traditions, humor, warmth and more.

9 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie hetzelfde.
    En fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je vriendin.
    Het klinkt als een goede 1e kerstdag.
    Fijne filmavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Home alone is hier ook traditie met kerst.
    Geweldig om te zien dat deze film ze na al die jaren nog steeds niet verveeld en dat ze nog telkens dubbel van het lachen zijn om dezelfde grappen......
    Je kreeg een mooie beschermengel voor je vriendin.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie engel is dat zeg! En mooi dat er een gedachte bij zit. Ik moet Home Alone toch nodig eens kijken!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou dezelfde wensen! Ik post één van deze dagen een foto van je mooie pakketje in m'n kerstblogbericht :-) Bedankt voor de fijne post!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed om te weten dat het pakje al is aangekomen ondanks de kerstdrukte en graag gedaan!

      Verwijderen
  5. Mooie engel,leuk bericht en voor jou en je familie ook de fijnste wensen voor de komende tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enjoy and be cosy! Merry Christmas xox

    BeantwoordenVerwijderen