1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 1 december 2015

inspiration ~ Hello Tokyo

Ik volg Hello Sandwich, het blog van Ebony Bizys sinds ruim een jaar.
I follow Hello Sandwich, the blog of Ebony Bizys for over a year.

En ik hou van de manier waarop zij haar wereld mooier, vrolijker en kleurrijker maakt.
And I love the way she makes her world prettier, happier and more colorful.

Op 26 augustus verscheen haar nieuwe boek, Hello Tokyo.
In Nederland is het sinds 4 november te koop (bij Bol.com voor € 25,99 en inmiddels is de prijs € 17,49).

On August 26, her new book was publishedHello Tokyo.
In the Netherlands it is on sale since the November 4.

Ruim een jaar geleden kocht ik Vive la vie van Ingrid van Willenswaard, een boek vol DIY's.
 Ik blader het regelmatig door en het blijft inspireren. Hello Tokyo heeft voor mij dezelfde potentie.

Over a year ago I bought Vive la vie by Ingrid van Willenswaard, a book full of DIYs.
I leaf through it regularly and it continues to inspire. Hello Tokyo has for me the same potential.



Hier heb ik mij al eens laten inspireren door Hello Sandwich.
Here I was inspired by Hello Sandwich.

10 opmerkingen:

  1. Dan gaan we binnenkort weer leuke dingen zien die je er mee uit probeert ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk en vrolijk uit.
    'k word nu wel nieuwsgierig naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit! Nooit inspiratie genoeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jij hebt hem al! Hij staat op mijn lijstje voor de Sint, dus wie weet zaterdag... En anders koop ik hem zelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuk boek! Ik kan mijn verjaardagslijstje gaan aanvullen ;-)
    Bedankt voor de tip Ageeth!

    BeantwoordenVerwijderen