1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 11 december 2015

flowers everywhere ~ thrift finds

Een bezoek aan een kringloopwinkel is bijna altijd een terugblik op het verleden.
A visit to a thrift store is almost always a look back at the past.

In mijn ouderlijk huis gebruikten we dit soort onderzetters met een tegel voor de hete pannen op tafel. 
In my parental home, we used these types of coasters with a tile for the hot pans on the table. 

We aten tussen de middag warm en alle pannen stonden op de tafel.
Drie pannen welteverstaan: één met vlees en jus, een pan gekookte aardappels en de derde met groente.

 We ate our hot meal (diner) at lunchtime and all the pans were on the table.
Three pans that is: one with meat and gravya pan boiled potatoes and the third with vegetables.

En ik vond deze beschilderde kleine terracotta onderschotel.
And I found this painted little terracotta saucer.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige onderzetters!!! Geweldige kringloop vondst :-)
    Fijn weekend XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat zwarte schaaltje, vast mooi op je nachtkastje met sieraden.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb 14 dagen geleden voor het eerst iets gekocht in de kringloopwinkel ;) ene kerstboom en een lap stof waarvan ik een gedeelte wil gebruiken voor mijne jumpsuit voor met de feestdagen.Jij slaagt daar vaker in om iets leuks te vinden daar,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga ook met zekere regelmaat even kijken. We hebben er hier drie en waar mijn vader woont ook één.
      Je maakt me nog nieuwsgieriger naar je jumpsuit ;-)

      Verwijderen
  4. Je vond weer vrolijke, fleurige en mooie dingen. Prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen