1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 9 december 2015

a little piece of home crafts

Een klein staaltje huisvlijt.
A little piece of home crafts.

Mijn idee voor een adventskalender heb ik in de ijskast gezet wegens te laat en lang houdbaar. De chocolaatjes heb ik niet op houdbaarheid gecontroleerd, dat lijkt me niet nodig. 
Er schijnen mensen te zijn die in de zomer al beginnen met het maken van kaarten voor Kerst en Nieuwjaar. Eerlijk gezegd kom ik pas na 5 december in de stemming, maar dan heb ik niet altijd tijd. In ons gezin en de familie stellen prioriteiten zichzelf.

I have put my idea for an advent calendar on hold due to late and long lasting. No need to check the expiration date of the chocolates.
There seem to be people who already start in the summer making cards for Christmas and New Year. Honestly, I get in the mood after Sinterklaas on December 5, but then I have not always timeIn our household and the family priorities set themselves.

Er was toch ergens een gaatje en inspiratie. 
I found a little time and inspiration.

Ik hou van eenvoudig, sober, 
van een afbeelding die iets aan de verbeelding overlaat en 
voor eenieder iets persoonlijks kan betekenen.

I like simple, sober,
an image that leave something to the imagination and
can be a personal message for everyone.


"Woorden zijn dwergen, daden zijn bergen."
Ken jij toepasselijke uitdrukkingen met berg of bergen?

"Words are dwarfs, deeds are mountains."
Do you know relevant quotes with mountain or mountains?

14 opmerkingen:

  1. Geen zee te diep, geen berg te hoog..
    ik wens je een regenboog!
    -Els-
    ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mensen struikelen niet over bergen alleen over molshopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet zo maar 1 gezegde, bergen werk verzetten.
    Ben er een soort van mee bezig, altijd de week voor de kerstmarkten de laatste dingen afmaken, alles prijzen en even nalopen. Achteraf valt het altijd weer mee. (Ben vanmiddag maar 'gewoon' met dochter mee gegaan naar Amsterdam, zij had meeloopdag op de UvA, ik met mezelf.) Morgen weer verder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat goed dat je mee bent gegaan! En meestal valt alles achteraf mee, maar die wetenschap maakt niet dat we ons minder druk maken.

      Verwijderen
  4. Dat is nog niet zo gemakkelijk.
    Behalve de bovengenoemde gezegden zou ik zo geen andere kunnen bedenken.
    Ik vind je kaart erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I only get into the real holiday mode after my last exam (this year on December 22). That makes for very late holiday cards ;) Have a great end to the week xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow! December 22, that is too short for Christmas :-(

      Verwijderen
  6. Ach ik hobbel altijd achter alles aan. En vaak net te laat....
    Als je geen bergen ziet.....is het waarschijnlijk een vlak landschap!
    En persoonlijk? .. Na vakantie in noorwegen en oostenrijk...ik vind bergen práchtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ergens als een BERG tegenop zien of een speld in een hooiBERG zoeken.
    Mooie kaart heb je gemaakt trouwens. Een BERG werk verzet.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen