1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 22 november 2015

THE RESULTS of the autumn challenge

Een maand geleden plaatste ik dit blogbericht met een uitdaging.
A month ago I posted this blog post with a challenge.

De uitdaging:
maak een handige en veilige mini uitrusting, een 'on the go kit' voor naaigerei met ruimte voor wat naalden, een paar klosjes naaigaren, losse knopen en dergelijke.
En dit zijn de resultaten.

The challenge:
create a handy and safe mini equipment, an 'on the go kit' for sewing with space for some needles, a few spools of sewing thread, loose buttons and the like.
And here are the results.



Carla van Ik maak het zelf nu maakte dit geweldig handige naaietui en heeft echt overal aan gedacht. 
Zij werkte zelfs een tweede idee uit met de glazen pot en het speldenkussendeksel. 

Carla of Ik maak het zelf nu made this wonderful handy sewing case and has really thought of everything.
She even worked out a second idea with the glass jar and the pincushion lid.


Jeanette van Hip en Kleurig heeft met de inhoud van een prachtig blik alles bij de hand.

With the content of this splendid tin Jeanette of Hip en Kleurig has everything at hand.

Dit hilarisch mooie camembert doosje inspireerde Alet van Toilylu.

This hilarious pretty camembert box inspired Alet of Toilylu.


Ook zo mooi in alle eenvoud.

So beautiful in all simplicity.

En ik ben nog niet helemaal klaar, maar binnenkort laat ik een DIY zien en 
dan verwijs ik ook naar eventuele blogberichten van de deelnemers.

And I'm not finished yet, but soon I will show a DIY and 
then I also refer to any possible blog posts from participants.

En hoe mooi is het Franse woord necessaire:

"Een zaktasje of bundeltje met benodigdheden voor bijvoorbeeld het naaien of het onderhoud van een pijp."
"Spelling van 1858: een ligt, gemakkelijk mede te voeren doosje, waarin men allerlei kleine op reis onontbeerlijke dingen, als: scharen, messen, potlooden, enz., pleegt te bewaren; van het Fr., nĂ©cessaire."

Dank je wel, lieve Jeanette, Carla en Alet!
Thank you, dear Jeanette, Carla and Alet!

8 opmerkingen:

  1. Graag gedaan Ageeth en raar om hier mijn creaties te zien staan,dank je wel voor het linkje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd naar jouw eindresultaat. Het wollen stof en de 'knoopjes' bloemetjes vind ik al super leuk in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke blogpost met alle resultaten. Ben heel benieuwd hoe die van is, als-ie af is.
    En in dat camembert doosje, hilarisch gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dat doosje kaas, heerlijk! Wat leuk, iedereen heeft er zijn eigen draai aan gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg! Ik gebruik ook een mooi blik en de naalden zitten in een zelfgemaakt vilten etui.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie resultaten van de uitgedaagden!
    En ik ben benieuwd naar jouw oplossing :-) Ik googlede even afbeeldingen op "necessaire". Erg grappig :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke oplossingen! Goed gedaan dames!!!

    BeantwoordenVerwijderen