1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 12 november 2015

snoep / candy

Gisteravond heeft jongste (10) met vriendjes 'Sint Maarten gelopen', 
met in hun kielzog een aantal kletsende moeders.
Last night youngest (10) 'walked Saint Martin' with friends,
in their wake some chattering mothers.


Een jaar geleden heb ik over Sint Maarten geschreven en liet ik deze afbeelding zien.
A year ago I wrote about Saint Martin and I showed this illustration.

"Elf november is de dag, dat mijn lichtje branden mag."

Deze handgemaakte geborduurde decoratie vond ik in de kringloopwinkel. 
Het belletje laat de allerliefste klingeling horen.
This handmade embroidered decoration I found at the thrift store.
The bell has the sweetest sound ever.


De buit van gisteravond. 
De twee mandarijntjes mochten op de fruitschaal.
The booty of last night.
The two mandarins disappeared into the fruit platter.

Jongste was tevreden!
Youngest was satisfied!

7 opmerkingen:

  1. Wat een toffe buit! Ik snap wel dat jullie jongste tevreden is met zijn buit ;-)
    Hier was het aardig stil rondom Sint Maarten. Mees heb ik gistermiddag ziek opgehaald bij een vriendje :-( Prachtige decoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk geborduurd wandkleedje.
    Ik vind dit zo'n gezellig feest.
    Dit jaar konden we niet komen maar volgend jaar valt 11 november op een vrijdag en zijn we er vast en zeker bij.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is het allerleukst met de jongste kinderen. Mijn jongste en zijn vriendjes waren helemaal hyper, aan het giechelen en keihard aan het zingen ;-)

      Verwijderen
  3. Dat borduurwerkje vind ik echt prachtig! Wat een leuke kringloopvondst.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How cosy! I would be helping the boys to "get rid" of their candy plate ;) Happy weekend to you xox

    BeantwoordenVerwijderen