1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 17 november 2015

#snailmail from Malaysia

Dit is echte slakkenpost!
This is real snail mail!

Snail mail van Fiona van Fiona loves to cook.
Snail mail by Fiona of Fiona loves to cook.

De poststempel is gedateerd op 14 september.
The postmark is dated on 14 September.

En vandaag, 17 november ontvangen.
And received today, November 17.



Ik geniet eerst een paar dagen van de prachtige envelop.
At first I will enjoy the beautiful envelope for a few days.

Moomin doet me glimlachen. 
Mijn oudste zoon (16) was dol op de serie toen hij heel jong was.
Moomin makes me smile.
My oldest son (16) loved the series when he was very young.

Wordt vervolgd.
To be continued.

9 opmerkingen:

  1. Hello, hello!
    oh wow, it has been traveling for 2 months to reached you Ageeth! but so good to know that you have finally received the mail!
    I hope you love reading my mail and the little stuff i put together, have a nice day dearie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, prachtig. Een echt kunstwerk. Die heeft een lange, verre reis achter de rug.
    Knap dat je zo lang kan wachten om het open te maken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh dat is nog eens fijne post! Maar ja soms is geduld een schone zaak zeggen ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geduld is een mooie deugd,hé!Gelukkig is deze mooie post niet verloren gegaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig! zoveel te zien op zo'n klein stukje papier, een kunstwerk! Ik zou het wel als dessin voor een leuk stofje willen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig cadeautje. Alleen de envelop al!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa spannend! Ik heb ooit ook n tijdje gesnailmaild...en idd soms wachtte ik ook een paar dagen met uitpakken! Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen