1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 13 november 2015

Paper Stories, more presents

Zelf mijn prijs samenstellen, dat was leuk!
Choose the best stuff, that was fun!

Nina van Nina's Stories heeft een webwinkel "vol mooie stationary en andere producten van en voor papier", Paper Stories. Ik kijk er graag rond en plaats soms een bestelling. Nina organiseerde in september en oktober vier give aways. 
Op Pinterest je favoriete producten van Paper Stories pinnen tot een waarde van € 30,00. Dat was het idee van de Pin & Win give away. Heerlijk om te doen en ik heb nog gewonnen ook. Op de eerste afbeelding (van en met toestemming van Nina) zie je wat ik heb gekregen.
Bedankt Nina!

Nina of Nina's Stories has a webshop "full of beautiful stationery and other products of and to paper", Paper Stories. In September and October she organized four give aways. 
Pin your favorite products from Paper Stories on Pinterest to a value of € 30.00. That was the idea of the Pin & Win give awayI loved doing it and I have won. The first image (by and with permission of Nina) shows what I got.
Thank you Nina!

Ik ben blij verrast over het Maak Magazine Tape.
Er staan ontzettend veel leuke ideeën in van enthousiaste MAAKers.
Inmiddels heb ik het blad en bijbehorende goodies ingepakt voor mijn jongste nichtje, Nika.
Zij vierde haar 13e verjaardag en wordt ook zo blij van (masking) tapes.

I'm pleasantly surprised about the Maak Magazine Tape. 
There are lots of great ideas in it.
Meanwhile I wrapped the magazine and accompanying goodies for my youngest niece, Nika
She celebrated her 13th birthday and (masking) tapes make her happy as well.

Bij Ingrid van Ingthings zag ik een leuke DIY voor een paper bag
Ik maakte het zakje groter, door twee A4'tjes met de lange kant aan elkaar te plakken met masking tape. 
Het papier is een free printable van Fellow Fellow (en daar vind je nog veel meer moois).
Ik vulde de paper bag voor Nika met veel stickers, origami papier en meer leuks.

At Ingrid of Ingthings I saw a fun DIY for a paper bag
I made the bag bigger and pasted two A4 pages with the long side together with masking tape.
The paper is a free printable of Fellow Fellow (and there are more beautiful printables).
I filled the paper bag for Nika with many stickers, origami paper and more stuff.

16 opmerkingen:

  1. Die zakjes wil ik ook nog eens maken, ik zag ze ook bij Ingrid.
    Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jeanette, het is leuk priegelwerk!

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat jij die prijs won bij Nina.
    Mooi cadeautje maakte je voor je nichtje.
    Het papier met de denneappels is super.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de (grote) envelop eerst eens een paar dagen dicht gelaten ;-) Genieten!

      Verwijderen
  3. Was je nichtje er blij mee?
    Mooi pakpapier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze krijgt de kadootjes nog, maar weet wat er komt en is daar al heel blij mee!

      Verwijderen
  4. Tof cadeau voor jullie nichtje!En weer in de prijzen gevallen is natuurlijk top,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb iji een leuke prijs gewonnen! Prachtig papier van Fellow Felllow!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk! Bij Fellow Fellow zag ik ook mooie gift tags!

      Verwijderen
  6. Moedig zijn kan op veel manieren he! Dikke kus voor jouw moedig zijn stoere flinkerd X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie prijs.
    En wat leuk om je kadootje doorte geven! Daarwordt ik zelf ook heel blij van!
    Stuur je me nogeven je adres? Dan stuur ik jeeen vogelkaart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb inmiddels een hele verzameling fijne spullen! Het leuke van iets weggeven is dat je er nog een keer extra blij van wordt en ik mag inpakken ;-)
      Ik heb je een mail met mijn adres gestuurd.

      Verwijderen