1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 23 november 2015

LBD

Little black dress (LBD).

Bloemen komen goed uit de verf in het zwart (of donkergrijs).
Flowers express themselves better in black (or dark gray).

In deze flacon zat Frans vloeibaar fijnwasmiddel voor de zwarte en donkere was en 
in haar tweede jeugd flaneert zij met een tak met zwarte bessen.

In this flacon was French liquid detergent for black and dark laundry and
in her second youth she is promenading with a branch with black berries.

Dit kleine vaasje is van Lindform Sweden en ik heb er al jaren plezier van.
This small vase is a Lindform Sweden and I enjoy it for years.


En deze mooie dame is Feline in het donkergrijs van Hella Duijs
Hier koop je rechtstreeks bij Hella.

And this lovely lady is Feline in dark gray of Hella Duijs.
Here you buy directly from Hella.




Ik hou van bloemen en jij?
I love flowers and you?

16 opmerkingen:

  1. Geweldige bloemenstyling Ageeth!
    Ik houd ook heel erg van bloemen.
    Die tak met zwarte bessen, wat is dat?
    En dat LBD, supervondst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, je complimenten!
      Volgens de leukste bloemist van Lelystad is het waarschijnlijk een Viburnum-soort. Ik kwam er gisteren niet uit en heb hem op Facebook de foto gestuurd ;-)

      Verwijderen
  2. Ik vind die fles afwasmiddel wonderbaarlijk mooi zo in het zwart!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook :-)
      Maar het oorspronkelijke idee is van Foekje Fleur. Haar Flesvazen zijn geïnspireerd door ons plastic zwerfafval.

      Verwijderen
  3. Tof gedaan,je moet er maar opkomen om je lege verpakking zo te hergebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zeker niet de eerste die het bedacht heeft. Ik ken het van Foekje Fleur. Kijk maar eens op het internet.

      Verwijderen
    2. Ik ga daar zeker eens een kijkje nemen,dank je wel voor de tip ;)

      Verwijderen
  4. Ik ben dol op bloemen.
    Of het ooit gebeurt dat weet ik niet maar ik heb al jaren de wens om ooit eens bloemenwinkeltje te starten.......
    Je drie vazen staan prachtig zo samen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij is een Hollandse bloemiste een verrijking daar. Mijn zusje in Parijs zou je met open armen ontvangen.

      Verwijderen
  5. Heel mooi en stijlvol. Fantastisch idee om die fles wasmiddel als vaas te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen