1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 9 november 2015

about a stamp pad and more #wrappingpaper #crochetpattern

Over een stempelkussen, verjaardagskadootjes en mijn eerste zelfgemaakte haakpatroon.
About a stamp pad, birthday giftsand my first selfmade crochet pattern.


Ik gebruik graag de stempelkussens van Versa. Maar de koperkleurige VersaColor is een miskoop. 
Het lukt niet om er mooie afdrukken mee te maken en ik besloot het inktkussen zelf als stempel te gebruiken.

I like to use the stamp pads of Versa. But the copper-colored VersaColor is a bad buy.
I am unable to make nice prints and I decided to use the ink pad itself as a stamp.

Op mat wit papier.
On matt white paper.

En op naturel dun katoen.
And on natural thin cotton.


bakkerstouw koper/naturel / bakers twine copper/natural

Sinds ruim een jaar verzamel ik veren en ik wilde er nu één haken. 
Ik vond geen mooi patroon en gebruikte de beschrijving voor een groen blaadje als uitgangspunt. 
Op de foto's zie je veer02.

For over a year I collect feathers and I wanted to crochet one.
I did not found a nice pattern and used the description of a green leaf as a starting point.
On the pictures you can see feather02.





En ik heb mijn blik een nieuw jasje gegeven.
And I have given my can a new look.


Een tip: stempel niet zo netjes voor een echte handgemaakte look!
A tip: stamp not so tidy then it looks really handmade!

Een vraag: wil iemand een haakpatroon voor een veer?
A question: someone wants a feather crochet pattern?

De twee kadootjes zijn voor mijn zusje. Zij is volgende week jarig en ik stuur ze naar Parijs.
The two gifts are for my sister. She celebrates her birthday next week and I send them to Paris.

9 opmerkingen:

  1. Wow, Ageeth, helemaal het haken te pakken. Goed joh!
    Tuurlijk wil ik het haakpatroon van de veer.
    Ben ook dol op veren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van leuke spulletjes op je foto's!
    Tof bedacht om het stempelkussen zelf als stempel te gebruiken.
    Cadeauverpakking ziet er prachtig uit, evenals je gepimpte blik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gene haker ;) maar vind de veer toch leuk hoor!Net zoals je inpakpapier,echt tof.En je blik kan er weer eventjes tegen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer creatief allemaal!
    Goed idee om het stempelkussen zo te gebruiken. Ik heb hier ook nog een paar miskoopjes liggen.
    Zo'n eenvoudig idee maar je moet er maar net op komen.
    Je veer is erg mooi en ik wil het haakpatroontje ook wel hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een leuk idee om een veer te haken! Hij is mooi geworden ook.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Ageeth! Prachtige kleur en materiaalcombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Originele ideeën heb je. Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen