1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 9 oktober 2015

real mail and more good things

Deze Flow Weekly #40 lachte naar me in de boekwinkel.
This Flow Weekly #40 smiled at me in the bookstore.


De Engelse Mollie Makes (issue 58) deed hetzelfde. En ik glimlach terug!
The English Mollie Makes (issue 58) did the same. And I smile back!



Eind vorige week zag ik na het openen van de brievenbus een onverwacht pakje.

Eén van de leukste bijkomstigheden van het bloggen zijn de bijzondere vriendschappen die ontstaan zijn. Alet van Toilylu reageerde voor het eerst in mei vorig jaar op een blogbericht. Marloes van By Marloes Thuis leerde ik kennen in september vorig jaar.
En Alet en Marloes kennen elkaar ook via onze blogs. Op het recente Snorfestival in september hebben ze elkaar zelfs voor het eerst ontmoet in het echt. Ik kan wel zeggen dat ik jaloers was.

Late last week I saw an unexpected postal parcel after opening the letterbox.

One of the nicest inessentials of blogging are the special friendships that have arisenAlet of Toilylu responded for the first time in May last year to a blog post. Marloes of By Marloes Thuis I got to know last September.
And Alet and Marloes also know each other through our blogs. At the recent Snorfestival in September, they met each other for the first time in real life. I can say that I was jealous.


We reageren altijd op elkaars blogberichten, hebben soms contact via e-mail en zijn vrienden op Facebook.
En we verwennen elkaar regelmatig met fijne post.

Dank je wel lieve Marloes en heel veel succes en sterkte met alles!

We always respond to each other's blog posts, we sometimes have contact through e-mail and we are friends on Facebook.
And we treat each other regularly with fine real post.

Thank you dear Marloes and a lot of success and strength with everything!

14 opmerkingen:

  1. Mooie stempels heb je gekregen!
    En die tijdschriften zijn ook leuk, even lekker lezen met iets erbij is altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg ook fijne onverwachte post!
    Heel erg blij ben ik met jullie bijzondere vriendschap.
    Ik kan me geen 'blogleven' meer voorstellen zonder jullie!
    En een ontmoeting met z'n drieën gaat er wat mij betreft zeker komen!
    Veel liefs
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het doet mij ook goed! We wachten met afspreken tot Marloes alles in kannen en kruiken heeft ;-)
      Dikke kus voor jullie X

      Verwijderen
  3. Dat maakt het leven net iets leuker,de onverwachte post,de ontmoetingen,een glimlach geven en ene terug krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love those blog relationships! Blogging wouldn't be the same without the sweet comments that you and Catarina leave :) I will have to get better at sending post... I am not very organized ;) xox and happy weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The personal responses do so well, otherwise it's a kind of vacuum. I love your comments, X

      Verwijderen
  5. Heel erg graag gedaan! En dankjewel, alles komt goed... uiteindelijk :-) XxX

    BeantwoordenVerwijderen