1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 31 oktober 2015

fall in love

Ik vrees de herfst, omdat het de overgang van de zomer naar de winter is.
I fear autumn, because it is the transition from summer to winter.

Maar deze herfst is om van te genieten en dat is wat ik doe! 
But this autumn is to enjoy and that's what I do!

Met een vriendin deed ik een workshop 'Bloemen in een pompoen' 
bij Adam Factory, onze leukste en inspirerende plaatselijke bloemenwinkel.

With a friend I did a workshop 'Flowers in a pumpkin' at
Adam Factory, our greatest and inspiring local flower shop.




En ik gebruikte mijn spuitbus met koperverf voor de vijfde keer.
Kijk hier voor meer voorbeelden.

And I used my copper spray paint for the fifth time.
Look
hier for more examples.




8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig 'pompoen'stuk!!!!!!!!
    De koper pompoen is ook mooi.
    Ik wens je nog veel dingen om van te genieten deze herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die koperverf pompoen! Herfst heeft echt heel veel moois te bieden :-)
    Geniet Ageeth van de mooie kanten van de autumn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die eerste foto! Dat enge skelethandje in dat tomatensap : ))

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die koperen pompoen... het duurt evenmaar dan heb je wel wat.
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! I hope that your drink has some vodka in it... makes the transition from summer to winter a bit easier ;) xox

    BeantwoordenVerwijderen