1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 6 oktober 2015

autumn a tiny #DIY

Hay Kaleido XS apricot
Dit zijn doppen of hoedjes van eikels.
These are caps or hats of acorns.

Eind vorig jaar kocht ik universele verfspray in de kleur koper. 
De trendkleur 2015 van Flexa is koper oranje en ik ben duidelijk beïnvloed. 
De trendkleur voor 2016 is trouwens okergoud (warm okergeel).

Late last year I bought universal spray paint in the color copper.
The trend color 2015 of Flexa icopper orange and I am obviously influenced.
The trend color for 2016 is ocher gold (warm yellow ocher).

Zorg dat de hoedjes gedroogd zijn en neem de aanwijzingen op de verpakking van de verfspray in acht. 
En laat de verf goed drogen. Waarschijnlijk moet je twee keer sprayen.

Make sure the caps are dried and take good note of the instructions on the packaging of the spray paint.
And let the paint dry well. Probably you have to spray twice.



Ik gebruikte de koperspray vaker.
I used the copper spray more often.



11 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit. Zelf ben ik niet van dat soort kleuren, maar kan wel zien dat het mooi bij je Hay schaaltje staat. En als je eenmaal die spuitbus in handen hebt....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof gedaan,ik maak soms kransen met zulke dopjes,ook de moeite hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een likje verf doet vaak wonderen.
    Mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier een goude spray staan maar nog niet gebruikt. Dacht eikels met hoedje erop te spuiten in het goud maar die waren iets te vroeg verzameld en de hoedjes vielen eraf... :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn kunstwerkjes uit zichzelf! Wat mooi dat je dat uitwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n koperlaagje. Mooi opgepimpt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig die eikels zo op dat houten blad. Deze DIY kan ik ook!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very sweet! Wishing you a great weekend xox

    BeantwoordenVerwijderen