1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 21 oktober 2015

an autumn challenge for you and me

Het is wat mij betreft tijd voor creativiteit in een warm thuis.
In my opinion it is time for creativity in a warm home.

De komende periode is het snel donker in ons huis. De dagen korten en het is vaker slecht weer. Ik heb regelmatig (of eigenlijk te vaak) naaiwerkjes, zoals een knoop die opnieuw vastgezet moet worden of een losse naad die weer dicht moet. Dan zoek ik een plek in huis met de meeste lichtinval. 

It is soon dark in our house the coming period. The days shorten and the weather is bad  more oftenI regularly (or often actually) need to do sewing chores, such as a button that must be fixed again or close a loose seamThen I look for a place in our house with the most light.

Mijn Curver naaikoffer uit de kringloopwinkel is dan vaak te groot en onhandig. Wanneer ik een naald en klosje naaigaren los meeneem, raak ik regelmatig wat kwijt. En lig ik op de grond te zoeken. Ik heb behoefte aan iets handzaams.

My Curver sewing case from the thrift store is often too big and not convenient. 
I need something handy for sewing stuff, because I don't like to lose needles or rewind sewing thread.

De uitdaging:
maak een handige en veilige mini uitrusting, een 'on the go kit' voor naaigerei met ruimte voor wat naalden, een paar klosjes naaigaren, losse knopen en dergelijke.

The challenge:
create a handy and safe mini equipment, an 'on the go kit' for sewing with space for some needles, a few spools of sewing thread, loose buttons and the like.

Laat in een reactie weten of je de uitdaging aangaat.
Stuur mij voor 22 november een foto van jouw idee, je resultaat en laat het in de week daarna zien op je blog. 
Voor een blogbericht met de resultaten van de challenge wil ik graag die foto van je gebruiken. 

Leave a comment if you take this challenge.
Send me a picture of your idea, your result before November 22 and show it on your blog in the following week.
For a blog post with the results of the challenge I would like to use that picture of you.

Voor eerdere uitdagingen ga je naar het label challenge onder de header.
For previous challenges you go to the label challenge below the header.

9 opmerkingen:

  1. Wat een tof idee Ageeth!Ik doe graag mee aan deze uitdaging ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke challenge Ageeth! Ik ben alleen bang dat ik het deze keer toch echt moet laten afweten, wat ik overigens erg jammer vind :-( Maar wie weet... volgende keer nieuwe ronde nieuwe kansen! Suc6 ladies en creatieve mannen, ik ga een hoop slimme oplossingen zien!
    Liefs Marloes X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het Marloes!
      Er heeft trouwens nog nooit een man gereageerd hier!

      Verwijderen
  3. Ik heb denk ik al een leuk idee, als de uitvoering net zo leuk wordt...............
    Ik hou je op de hoogte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou eigenlijk ook zo'n handige kit moeten maken. Maar mijn grote naaimandje is zo'n zootje dat ik mezelf daar nu niet toe kan zetten moet ik bekennen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan is het juist handig om de resultaten af te wachten ;-)

      Verwijderen
  5. Helemaal vergeten Ageeth.
    Maar zal vandaag foto's maken van 'mijn oplossing'.
    Als het tenminste nog licht wordt vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen