1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 16 oktober 2015

a flower to say thank you

Mijn tuin-verrassing van deze zomer.
My garden surprise this summer.


Lieve / Dear,

Celena, Daan, Carla, Marloes, Jeanette, Aurelie, Elke, Bee, Liza, Alet, Bernardine, Nicole, Aaf, Britt, Els, Myriam, Ingrid, Denise, Angelique, Miss Milla, Hydi, Antoinette, Sonja, Nika en / and Cecilia, Lucia, Petra, Marja, Peggy, Henriët, Fiona, Patty, Janette, Jessie, Sanne, Nina, Vlasje en alle anderen die ik niet bij naam ken of kan noemen / and all the others I do not know by name,


a flower to say thank you!

Ik ben blij met jullie als lezers. Ik ben blij met jullie positieve, stimulerende reacties, soms met een kritische noot en jullie humor. Het hart onder de riem, de herkenning, het delen van ervaringen, adviezen en complimenten. Ik voel me gezien.

I welcome you as readers. I welcome your positive and stimulating reactions, sometimes with some criticism and your humor. The recognizingsharing of experiences, opinions and compliments. I feel seen.

12 opmerkingen:

  1. Oh wat lief. Dank je wel voor deze prachtige bloem en dit fijne bericht.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat leuk!! Dank je!! Liefs terug! Herken het van gezien worden! Fijn!!! Is ook zo!!
    En het zet me ook weer aan het denken...ik blog veel te weinig de laatste tijd....te leuk druk, dat dan weer wel.
    Fijn weekend!! Met veel mooie bloem en andere momenten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt een heel bijzondere bloem zeg. Zo heb ik ze nog nooit gezien.

    Leuke manier om zo je lezers te bedanken : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Jij ook bedankt voor je fijne reactie's bij mij!
    En natuurlijk een heel fijn weekend toegewenst!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ene plezier is het andere waard,hé!Jij komt op mijn blog ook altijd reageren en ik vind het hier fijn om te lezen dus ook jij dank je wel.Mooie bloem trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel! De ijslandse papaver is een cadeautje, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor de schitterende bloem,
    voor je geweldige blog, je mooie foto's, je fijne verhalen, je bijzondere blog-vriendschap,
    je trouwe volgen (van mijn blog).
    Ik hoop echt dat je nog lang doorgaat zo. Veel liefs. Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ga er helemaal van blozen Ageeth! Maar wij als lezers moeten jou eigenlijk bedanken dat je zoveel moois met ons deelt!!! Prachtige bloem die je heel erg mooi op de foto hebt weten te zetten :-)
    Dankjewel lieve Ageeth XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. That is so beautiful! I should be saying thank YOU for such a lovely place to come and visit. You are a part of my daily routine xox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo lief! Jij bent bedankt voor het delen van je leuke verhaaltjes, inspiratie en prachtige foto's. Dat er nog vele mogen volgen zodat wij nog lang van je kunnen genieten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik zie mezelf nu ook.
    Enne.... Ik doe het graag. En waardeer jouw inbreng ook! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen