1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 28 september 2015

tough tape and a give away part 2

Het zal jullie niet verbazen dat ik thuis Hoofd Inpakken ben.
It will not surprise you that I'm Head Wrapping at home.

Het duurt niet lang meer en dan gaat ook jongste zoon van 10, in navolging van zijn twee oudere broers, naar verjaardagsfeestjes met een neutrale envelop met geld als kado. Er zal hooguit een leuke kaart uitgezocht worden.

It will not take long before my youngest son of 10, following his two older brothers, will go to birthday parties with a neutral envelope with money as a giftAnd perhaps a birthday card with it.

Dat laat ik, als Hoofd Inpakken, niet zonder slag of stoot gebeuren. Ik ging op zoek naar stoer tape en zo kwam ik terecht bij The Clever Badger. Ik wijdde er hier een blogbericht aan. De Helden & Schurken tape vind ik de stoerste. Ik kocht er twee en geef er één weg.

As Head Wrapping I will not let that happen without resistanceI went looking for tough tape and so I discovered The Clever Badger. I wrote a blog post about it here. For me the toughest tape is Heroes & Villains. 
I bought two and give one away.


Ohh Deer Illustrated Tape 
Helden & Schurken / Heroes & Villains

Wil jij de tape? Laat een reactie achter.
Bij meer reacties gaan we lootjes trekken.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.
Laatste dag om mee te doen is zaterdag 3 oktober (23.59 uur Nederlandse tijd).

Do you want the tape? Leave a comment.
If there are more responses we draw lots. 
I also send internationally, but not registered.
Last day to join is Saturday, October 3rd (23:59 Dutch time).

11 opmerkingen:

  1. Wat gaaf! Ik moet je bekennen dat ook ik het echt niet leuk vind als de kids geld geven als cadeautje, immers ze krijgen het meestal op hun eigen verjaardag weer keurig terug ;-) Maar... als je het feestelijk weet te verpakken is het toch fijn om te krijgen :-) Hier in huize Thuis zijn zoals je weet, de mannen in de meerderheid dus JAAA, ik waag graag een kansje om deze stoere tape te winnen...
    Groetjes Marloes X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n zalige tape met superhelden! Je kan het zelfs in kleine vierkantjes knippen en als "valse'" postzegel gebruiken als je niet van plan bent de brief op te sturen met de post :-)
    Zie hier al allerlei ideetjes opduiken met die tape! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hoofd Inpakken, mooie tape heb je gevonden.
    Helemaal leuk voor jongens.
    Deze keer sla ik over, want hier zijn de jongens de deur uit.
    Veel inpakplezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien moet ik dit keer de andere dames een kansje geven om te deze GEWELDIGE tape te winnen!
    Want ik heb vandaag net het prachtige pakje met gumhouder (hij ligt hier voor me op m'n bureau te pronken) ontvangen. En een dikke kus van Lynn voor de erg mooie rolletjes Washi tape. Ze is er erg mee in haar nopjes! MERCI XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere tape, erg leuk met de striphelden erop. Hier lopen geen jongetjes rond dus ik gun anderen een kans. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tape! Die is inderdaad heel stoer.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoofd Inpakken :-)
    Wat een leuke tape! Die zou hier vast en zeker in de smaak vallen bij mijn jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, die tape hebben wij ook. Superleuk is ie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is gaaf! Of is familie uitgesloten, notaris?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha! Great tape! I can tell that you have a house full of boys ;)

    BeantwoordenVerwijderen