1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 24 september 2015

old games and a new idea

Het is niet alleen nostalgie dat ik in kringloopwinkels naar oude kinderspellen zoek.
It is not only nostalgia that I'm looking for old children's games in thrift stores.

Ik geniet van de tekeningen, de plaatjes van deze oude memory-spellen. 
En ik gebruik de kaartjes bijvoorbeeld bij snail mail.

I enjoy the drawings, the pictures of this old memory games.
And I use the cards for example in snail mail.

Afgelopen dinsdag zat er leuke post in de brievenbus van mijn nichtje en schoonzus, een bedankje. 
Mijn nichtje is ook besmet met het 'stempelsnijvirus'. 
Zij stempelde op mat printpapier voor etiketten en knipte er stickers van. Zo leuk!
Bedankt Nika en Aaf.

Last Tuesday there was nice post in the letterbox of my niece and sister in law, a thank you.
My niece is also infected with the 'stampcuttingvirus'.
She stamped on matte printing paper for labels and cut out stickers. So nice!
Thanks Nika and Aaf.

En ik vond bijpassende kaartjes van de (geheugen) memory-spellen.
And I found matching cards of the memory games.

18 opmerkingen:

  1. Oh tof! Die bovenste memory had ik ook eens voor snailmail!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vind ik het mooist! Volgens mij hadden we dezelfde thuis vroeger.

      Verwijderen
  2. Leuk is dat hè! Wat mocht je prachtige post ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Treffend al die bijpassende memory kaartjes bij de post van nu!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaf mij de gelegenheid al die mooie kaartjes weer eens te bekijken :-)

      Verwijderen
  4. Prachtig die 'kom er maar eens achter'. En ze passen precies bij de stempels. Die heeft je nichtje mooi gemaakt. En wat een mooie getekende kaart.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de stempels ook mooi!
      Jeanette heeft het antwoord gegeven. De kaart is van Ikea.

      Verwijderen
  5. Ik ben dol op Kom er maar 'ns achter en heb het spel in mijn kast staan. Gevonden bij de kringloop. Het doet me denken aan mijn kindertijd!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooi! Die kaarten van Ikea zijn ook zo mooi, hier hangt er 1 aan de muur.
    Knap hoor, die stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldige kaart ook! Ik wist niet dat deze van Ikea komt.

      Verwijderen
  7. Die middelste memorydoos staat hier tussen de rommelmarktspullies maar ik zet hem elke keer ernaast ;-)
    En als je (incomplete!) bordspelen tegenkomt dan hoop ik dat je aan mij denkt? Dan maak ik er weer boekjes van..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn spullen die je niet wilt bewaren, omdat je niet alles kunt bewaren. Maar wegdoen is ook zo wat! Ik zal aan je denken met de opvouwbare bordspellen ;-)

      Verwijderen
  8. Those are great cards! Actually, I should buy a memory game... for me! Maybe I can preserve what little memory I have left ;) Have a great weekend xox

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke post!! dat is altijd weer een leuke verrassing!! Wat betreft de kinderspelletjes en de kaartjes ervan; daar ben ik ook een groot fan van. Al aardig wat verzameld!!
    Je hebt er super leuke en originele foto's van gemaakt!! Top!

    BeantwoordenVerwijderen