1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 13 september 2015

me and my vases ~ one more time Sibilla and a #dahlia


Ik hou van bloemen, vooral in de tuin.
I love flowers, especially in the garden.

Ik hou ook van vazen in alle kleuren en maten. Oud en nieuw, uitbundig en eenvoudig.

I also like vases in all colors and sizes. Old and new, exuberant and simple.

 De vaas is van Hella heet Sibilla en ik heb haar eerder laten zien (kijk hier).
De dahliasoort is nieuw in onze tuin, bloeit nu pas voor het eerst en meet wel 20 cm in doorsnede. 
Ik bracht haar binnen omdat er regen werd voorspeld.

The vase is made by Hella and is called Sibilla and I showed her before (look here).
The dahlia species is new in our garden, flowers for the first time now and is measuring up to 20 cm in diameter.
I brought her in because rain was forecast.

Sibilla en de dahlia zijn voor elkaar gemaakt.

Sibilla and the dahlia are made for each other.


6 opmerkingen:

  1. Die dahlia, wat een schoonheid. Prachtig stel samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloem zeg! Ik zie in de comments dat het een Dahlia is. Die wil ik ook wel gaan planten zeg!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vaas en ik moet je bekennen, geel is niet mijn bloemen- en plantenkleur maar deze dahlia vind ik echt heel erg mooi!
    Alvast een fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen