1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 8 september 2015

buy my own surprises ~ The Clever Badger and a give away part 1

Soms struin ik wat rond op het internet en tref ik iets bijzonders.
Sometimes I wander around on the internet and I find something special.

Deze keer is dat The Clever Badger. In het Nederlands: De Slimme Das.
Rebecca en Lewis verkopen unieke, originele woonaccessoires, sieraden, kadootjes, postkaarten, stationary en meer. Spullen voor het dagelijks gebruik, kleurrijk en met een knipoog. Ze maken het dagelijkse leven vrolijker en lichter.

This time it is The Clever Badger.
Rebecca and Lewis sell unique, original home accessories, jewelry, gifts, postcards, stationery and more. Stuff for daily use, colorful and with a wink. They make daily life brighter and happier.

En er is een Badger Box of eigenlijk zijn er meer. Je kunt je abonneren op de maandelijkse (uniseks) Badger Box vol unieke items van opkomende ontwerpers en kleine creatieve bedrijven.

And there is a Badger Box or actually there are moreYou can subscribe to the monthly (unisex) Badger Box full of unique items from emerging designers and small creative businesses. 







6 afbeeldingen van / images of The Clever Badger

Mijn hebzucht liet zich niet beteugelen en ik zocht kadootjes voor mezelf uit. 
My cupidity did not restrain itself and I was looking for gifts for myself.


Undercover Splash
Houder voor een gum van gerecycled leer.
Recycled leather coat for an eraser.

Ik kocht meer, maar bewaar dat voor een andere keer.
I bought more, but save that for another time.

Dit (en meer) is wat extra bij mijn bestelling kwam.
This (and more) is what came extra with my order.


The Clever Badger lineaal / ruler Geometric Triangles 
 Het eerste eigen product.
The first own product.


Potloden die het maandag gevoel omschrijven met een knipoog.
Pencils that best describes the feelings of Monday with a wink.

Wil jij één van de potloden of gumhouders? Ik maak er een mooi brievenbus kadootje van.
Laat weten waar je blij van wordt en wat je van The Clever Badger vindt.

Do you want one of the pencil or eraser holdersI make it a nice letterbox gift.
Let me know what makes you happy and what you think of The Clever Badger.

Bij meer reacties gaan we lootjes trekken.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.
Laatste dag om mee te doen is zondag 13 september (23.59 uur Nederlandse tijd).

If there are more responses we draw lots. 
I also send internationally, but not registered.
Last day to join is Sunday, September 13th (23:59 Dutch time).

Noot: Ik wilde betalen via PayPal, maar had daarbij een creditcard nodig. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling in het winkelmandje gekopieerd en een mail naar The Clever Badger gestuurd. Na overleg met Lewis heb ik een rekening gekregen en deze vooraf via de bank betaald. 
De service en de extra's zijn geweldig!

17 opmerkingen:

  1. Die potloden vind ik erg leuk. Maar de gumhouders vooral overbodig. Daar zie ik dan het nut weer niet echt van in.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan jammer genoeg niet alle foto's bekijken,volgens mij de 6 foto's van Clever Badger zelf staan er niet op.Maar ik had er al over gelezen en kan me er wel iets bij voor stellen.Dat potlood met I need coffee zou ik wel willen hebben ;-) En zoals Nicole al zegt zie ook ik niet het nut in van de gumhouders maar ze zijn wel mooi hoor.Groot gelijk om je zelf eens te verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto's en logo's gebruikte ik met toestemming, maar zijn dus niet zichtbaar (en ik heb ze verwijderd). Op de site van The Clever Badger staan veel foto's en ook op Instagram.
      De gumhouders maken de gum beter te vinden en dat is ook handig wat mij betreft :-)

      Verwijderen
    2. Jammer voor jou maar ook voor hen dat de foto's met toestemming toch niet zichtbaar waren maar die van jou zijn ook mooi,ben al op de site gaan kijken ;-)

      Verwijderen
    3. De foto's staan er weer op. Ik heb ze nu eerst opgeslagen en daarna ingevoegd.
      Al doende ...

      Verwijderen
  3. Dat potlood: I need coffee zou ik wel willen ontvangen. Te leuk!
    Groot gelijk om voor jezelf af en toe leuke dingen te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig, ik moest ook aan jou denken bij dat potlood ;-)

      Verwijderen
  4. Zo leuk. Af en toe een klein cadeautje voor jezelf uitzoeken. Hebben we af en toe wel verdiend of niet dan......
    De potloden zijn tof maar de gymhouders zijn echt super.
    Wat lief dat je dit met één van ons wil delen! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En welke gumhouder vind jij de mooiste?

      Verwijderen
    2. De mooiste vind ik die in het groene schaaltje. X

      Verwijderen
  5. Wat een leuke "give away" weer Ageeth! Zoals een auto op benzine loopt, loop ik op koffie ;-)
    Je voelt hem vast al aankomen, dat potlood "I need coffee" is op mijn lijf geschreven :-)
    Liefs Loes X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die website en zo gevaarlijk :-D Dus eigenlijk kan je enkel via PayPal, in theorie? Want ik vind dat ook een nadeel...
    Graag m'n kansje wagen voor zo'n fijn opzetstuk voor een gom, liefst die met alle kleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het buitenland heb je heel vaak een credicard nodig. In dit geval ook (bij PayPal). Ik heb een mail met mijn bestelling gestuurd en kreeg dus een nota. Het enige lastige was dat ik op onze rekening de mogelijkheid om naar het buitenland geld over te maken tijdelijk moest 'aanzetten'. Maar dan heb je ook wat ;-)

      Verwijderen
  7. Haha! What a great box! Sometimes it is great to get items like that- things you never knew you needed until you actually get them ;) I bet receiving this made your day! xox

    BeantwoordenVerwijderen