1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 16 september 2015

a flat vase, use your own artwork #DIY

Overal is inspiratie.
Everywhere is inspiration.


Van een tante kreeg ik een aantal oude tijdschriften. In een Home&Garden zag ik dit idee. 
An aunt gave me some old magazines. In a Home&Garden I saw this idea.


Wat heb je nodig:

lege glazen potten/flessen
stevig karton (bijvoorbeeld een verpakking van een webshop bestelling)
potlood
hobbymes of schaar
snijmat
elastiekjes
tape
eventueel universele verfspray of andere verf

What do you need:

empty glass jars/bottles
strong cardboard (such as a package of a webshop order)
pencil
hobby knife or scissors
cutting mat
elastic bands
tape
possibly universal spray paint or some other paint


Het werk van Klaas Gubbels was mijn inspiratiebron. Ik tekende twee koffiepotten. 
Met een hobbymes heb ik ze uitgesneden. 
En ik gaf ze kleur met verfspray: lichtblauw en koper.
Met tape bevestigde ik een elastiekje aan de achterkant van het karton.
Dat gaat om de pot of fles.

The work of Klaas Gubbels was my inspiration. I drew two coffee pots.
I cut them with a hobby knife.
And I gave them color with spray paint: light blue and copper.
With tape I attached an elastic band to the back of the cardboard.
That goes around the jar or bottle.



Vazen heb je nooit genoeg!
You never have enough vases!

17 opmerkingen:

  1. Geweldig idee.
    De eerste foto is erg mooi met de het licht dat door de gordijnen komt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hè, de zon door de vitrage (van mijn schoonmoeder). Niet gepland en zo prachtig <3

      Verwijderen
  2. Prachtig Ageeth! En dan in combinatie met die gordijnen en de zon.... Mooier wordt het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan en als je het kleurtje van je vaas moe bent kan je zo een andere maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi.. Wat een leuk idee! Nog nooit eerder gezien, maar ga ik zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo simpel en oh zo leuk! Geweldig gedaan Ageeth! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet mijn idee, wel mijn uitvoering. En ik hou van simpel :-)

      Verwijderen
  6. Wat een lollig resultaat zeg! Een echte vaas die niet echt lijkt en dan met een bloem er in. Erg leuk gedaan.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen