1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 19 september 2015

a few small gifts

Ik heb twee kleine kadootjes ingepakt.
I packed two small gifts.

In dit bericht over The Clever Badger  heb ik beloofd om wat weg te geven en de lootjes zijn getrokken
In this post about The Clever Badger I promised to give away something and the lots are drawn.

Undercover Splash

De gumhouder van gerecycled leer in meerdere kleuren is voor Alet van Toilylu.
The recycled leather coat for an eraser in various colors I send to Alet of Toilylu.


i am i London

Het potlood met de tekst I need coffee heb ik ingepakt voor Jeanette van Hip en Kleurig.
The pencil with I need coffee I wrapped for Jeanette of Hip en Kleurig.


En binnenkort een tweede deel van de give away van The Clever Badger.
And soon a second part of the give away of The Clever Badger.

9 opmerkingen:

  1. Proficiat aan de winnaars.Je hebt er weer een super mooi pakje van gemaakt Ageeht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens! Je hebt er weer feestelijke pakjes van gemaakt! Proficiat meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O super, Heb ik even weer geluk! Ben er erg blij mee!
    En wat heb het weer mooi ingepakt!
    Dankjewel hè.
    X
    Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onwijs leuk gedaan! Gefeliciteerd voor de winnaressen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your wrapping is always a work of art! Have a great weekend! xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat aan de winnaressen, en alweer prachtig ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik kijk nog gauw even mijn bloglijst door voor het slapen gaan, en zie nu dat ik dat leuke potlood heb gewonnen.
    Super dank je wel Ageeth.
    En zo fijn ingepakt in wit, mooi mooi.
    Fijne zondag morgen, liefs Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen