1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 28 augustus 2015

when life gives you tomatoes, give some away #DIY

We hebben nog steeds veel zongerijpte tomaten in de kas
We still have plenty of sun ripened tomatoes in the greenhouse.

Ik maakte er soep van en gebruikte ze ook voor een kado.
I made tomato soup and also used them for a gift.

Een kraftpapieren draagzak bestempeld met een eigen stempel.
A kraft paper carrier bag decorated with my own stamp.

Papieren zak van de groenteman gevuld met tomaten en labels van papier uit een Flow Weekly (en stempel).
Paper bag from the greengrocer filled with tomatoes and labels of paper from a Flow Weekly (and stamp).


Papieren zakje met Spaanse pepers en een label met mijn peper stempel.
Paper bag with red chillies and a label with my chili stamp.


Een envelopje met daarin recept voor tomatensoep en een label van papier uit een Flow Weekly.
An envelope with the tomato soup recipe and a label of paper from a Flow Weekly.


Doe alles in de draagzak met wat uien, knoflook en verse of gedroogde kruiden
(en schrijf een lief briefje).
Put everything into the carrying bag with some onions, garlic and fresh or dried herbs
(and write a nice note).

19 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op tomatensoep! Wat een leuk cadeautje/pakketje heb je er van gemaakt!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb vroeger een jaar vormingsklas gedaan met vier uur kookles per week. Toen leerde ik ook tomatensoep maken, op een heel bewerkelijke manier. En nu doe ik de tomaten in de blender, heerlijk!
      Bedankt voor je compliment :-)

      Verwijderen
  2. Mooie stempel!
    Heb je op mijn blog al een bijzondere stempel gespot? Niet? Hou hem in de gaten, want ik had heel bijzondere inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je compliment!
      Jij maakte de Franse salamander stempel? Heel mooi! Ik associeer de salamander ook met kunst van de Aboriginals.

      Verwijderen
  3. Toch wel tof gedaan en lief van je om ze aan anderen te geven die lekkere tomaten.Ik heb zelf ook verschillende stempels maar ik vergeet ze vaak te gebruiken.Die van jou zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is het een idee om je stempels in een glazen pot te doen in het zicht? In het gebruik geven ze zo snel leuk resultaat :-)

      Verwijderen
    2. Dat is een goed idee Ageeth,Ik ga het zo meteen doen ;-)

      Verwijderen
  4. Leuk idee voor een cadeau aan iemand, zeker als het zo mooi verpakt is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Het is altijd fijn om te geven :-)

      Verwijderen
  5. Dat is nog eens een prachtig en origineel cadeau. Mooi die stempels en hergebruik-idee van de groentemanzakjes. En ja, je ziet het we zijn weer thuis na een heerlijke lange week vakantie.
    Fijn je weer te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je er weer bent Alet!
      Het zakje van de groenteman is niet erg origineel hergebruikt, maar het staat er op ;-)

      Verwijderen
  6. Weer stuk voor stuk topstempels! :-) Heb trouwens geen idee of m'n pakketje al is toegekomen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je compliment!
      Ik heb je toevallig om 5 uur een mail gestuurd om je te bedanken voor de lieve post en fijne spullen <3

      Verwijderen