1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 18 augustus 2015

show up #DIY

Wilde bloemen, ik geniet ervan om er oog voor te hebben.
Wild flowers, I enjoy to have an eye for them.

Eerder heb ik de Gouden sleutelbloem laten zien (kijk hier). 
Ik deed meer vondsten en droogde ze tussen krantenpapier en zware boeken.

Earlier, I showed the Golden primrose (look here). 
I did more finds and dried them between newsprint paper and heavy books.

Bij Action vond ik dubbelzijdige fotolijsten. Dat zijn twee glazen platen waar je iets tussen kunt doen. 
Samen passen ze in een MDF lijst. Er zijn twee maten en de lijsten zijn er in het zwart en wit. 
De goed gedroogde bloemen maakte ik vast met stukjes masking tape.
Van links naar rechts zie je:

I found double-sided framesThese are two glass sheets, where you can do something in between. Together they fit into a MDF frame. 
I pasted the well dried flowers with pieces of masking tape.
From left to right, you see:

korenbloem / cornflower

gewone rolklaver / birdsfoot trefoil

veldsalie / meadow clary

beemdkroon / field scabious 

knoopkruid / knapweed

wondklaver / kidney-vetch (anthyllis)

8 opmerkingen:

  1. Mooi! Leuk om de bloemen zo te zien i.p.v. een herbarium.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt. Daar zijn zulke lijsten mooi voor, kun je ze altijd zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die lijsten zo hé! Het ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb die lijsten ook maar in het zwart en heb er familiefoto's in zitten.Dit is ook leuk gedaan zeg.

    BeantwoordenVerwijderen