1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 11 augustus 2015

#gardening ~ summer in the garden & the give away

Ik ging onkruid trekken in de tuin.
I was pulling weeds in the garden.

Maar het duurde niet lang tot ik mijn fototoestel ging halen. Ik zag zoveel kleuren, vlinders, wespen, hommels...
But it was not long until I went to get my cameraI saw so many colors, butterflies, wasps, bumblebees...


Waar de vlinder was kwam de wesp. En dan vloog de vlinder weer verderop.
Where the butterfly was the wasp came. And the butterfly flew further.


Van top tot teen onder het stuifmeel.
From head to toe full of pollen.




Het leven is mooi!
Life is beautiful!

Ik beloofde stickers weg te geven (kijk hier).
Aaf, Aurelie en Jeanette krijgen echte post.
De enveloppen zijn klaar om te versturen.
Jeanette, mail jij je adres?

I promised to give away stickers (look here).
Aaf, Aurelie and Jeanette receive real mail.
The envelopes are ready to send.

15 opmerkingen:

  1. Wat een pracht heb je daar buiten! De bloemen en de vlinder, ik vind het allemaal even mooi.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op de foto staan de mooiste plekjes en bloemen en niet de uitgebloeide en mislukte gedeelten ;-)

      Verwijderen
  2. What beautiful, rich colours! Thanks for sharing your moment xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie :-) Ik ga jou ook eens iets opsturen aangezien ik al wat post gekregen heb dus kan je adres op de achterzijde? Dit keer extra spannend aangezien ik niet echt een keuze had gemaakt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voel je niet verplicht Aurelie. De envelop is gisteren verzonden :-)

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Lief van je, dank je wel! Ik zat weer bijna in de blog-foto-twijfel-fase!

      Verwijderen
    2. Niet twijfelen want je foto's zijn prachtig. Knap dat het je gelukt is de vlinder te fotograferen. Hier fladderen ze iedere x meteen weer weg.

      Verwijderen
    3. Bedankt Alet!
      Dit was een op het stuifmeel geobsedeerde vlinder. Maar nog was het lastig.

      Verwijderen
  5. Leuke en vrolijke foto's!Laat ons maar mee genieten van jou prachtige bloemen en beestjes in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n schitterende foto's! Volgens mij heb jij een prachtige tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik laat alleen de mooiste plekjes en bloemen zien ;-)

      Verwijderen
  7. Echt genieten zo met al dat moois om je heen.

    BeantwoordenVerwijderen