1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 7 augustus 2015

cherries #stamp ~ reusable bag for fruit or vegetables

Ik laat graag een afdruk achter.
I like to leave an imprint.


Een aantal bloggers hebben mij doen nadenken over, onder andere het plastic afval dat wij achter laten. Ik maakte een herbruikbare zak voor groente en fruit van een dunne katoenen stof met een tunnel voor een sluitkoord. Het is niet mijn eigen idee, maar wel mijn uitvoering.

Several bloggers have made me think about the plastic waste we leave behindI made a reusable bag for fruit and vegetables from a thin cotton fabric with a tunnel for a closing cordIt is not my own idea, but it is my version.


Deze zak voor groente en fruit kan een plastic zak in de winkel, supermarkt of op de markt vervangen.
De afmetingen: 26 cm breed en 33 cm hoog.

This bag for fruit and vegetables can replace a plastic bag in the store, supermarket or on the market.
The measurements: 26 cm wide and 33 cm high.

Ik gebruikte mijn kersen-stempels en stempelinkt geschikt voor textiel: VersaCraft Burgundy en Pine.
I used my cherry stamps and stamping ink for textile: VersaCraft Burgundy and Pine.



18 opmerkingen:

  1. Goed idee en super leuk gedaan. Ik probeer er zelf steeds meer op te letten door een tas of mand mee te nemen. Ik ga ook graag naar de groenteboer waar je fruit en groente in een papieren zak krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Alet!
      Vind jij die papieren zakken ook zo mooi? Ik heb er een paar liggen om iets mee te doen.

      Verwijderen
    2. Heb er hier ook een stapeltje liggen om 'iets' mee te doen maar wat weet ik nog niet....

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi, stempel zelf gemaakt?
    Zo'n tas is overal handig voor, zelfs in je kast om het netjes te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal zelfgemaakt <3
      In de laatste alinea staat een link naar het blogbericht over de stempel ('kersen-stempel').

      Verwijderen
  3. Erg leuk versierd zo met die kersen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You are so very clever, Ageeth, and will be the envy of every shopper :) Good weekend to you xox

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's not my idea! I wish you a nice weekend too, X

      Verwijderen
  5. Ik heb ook vaak een opvouwbaar tasje in mijn handtas zitten als ik boodschappen doe.Als ik naar de supermarkt ga voor de wekelijkse boodschappen te doen neem ik zo'n op plooibaar kratje mee.Die kersenstempel is tof!

    BeantwoordenVerwijderen