1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 22 juli 2015

the postman brought sweet post 10 ~ Alet from France

Er zat een verrassing in de brievenbus vandaag!
There was a surprise in the letterbox today!

Vorige week bewonderde ik op Alet's blog Toilylu de door haar gehaakte madeliefjes
En kijk eens wat ik heb gekregen.

Last week I admired at Alet's blog Toilylu the daisies which she hooked. 
And look what I got.

Zomerse vrolijkheid! 
(De roze lathyrus is de vaste soort - Lathyrus latifolius.)

Summer glee!
(The pink pea is the perennial one - Lathyrus latifolius.)

Geloof het of niet, gisteren stond ik bij AH met een pakje Koziol lepeltjes in mijn handen.
Maar ze waren niet zo leuk als deze!

Believe it or not, yesterday I had a pack Koziol spoons in my hands. 
But they were not as nice as these!


Lieve Alet, dank je wel voor je gezellige envelop. 

Ik hou zo van dit soort verrassingen, ze maken me blij.



Dear Alet, thank you for pleasant envelope. 

I do love this kind of surprises, they make me happy.

9 opmerkingen:

  1. En terecht dat ze je blij maken als ik zie wat er allemaal inzat! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk pakketje gekregen,is altijd leuk om onverwachts iets in je brievenbus te krijgen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was vlot (maandag pas op de bus gedaan).
    En wat toevallig dat je dezelfde dag er nog mee in de handen hebt gestaan.
    Ik vond het een echt "zomers" cadeautje, dus vandaar! Hopenlijk krijgen we nog veel warme dagen zodat je ze nog vaak kunt gebruiken om ijs mee te eten. X Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo'n fijne verrassing in je brievenbus te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne verrassing in je brievenbus! Dat is echt een cadeautje. En de madeliefjes zijn echt prachtig gehaakt.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zijn ze! Ook ik heb zo'n geweldige verrassing in de brievenbus gehad vlak voordat wij vertrokken richting Italië :-)

    BeantwoordenVerwijderen