1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

donderdag 16 juli 2015

please send sun

Afgelopen zaterdag begon onze vakantie thuis.
Last Saturday, our holiday at home began.

En sinds zondag is het regenachtig en fris voor de tijd van het jaar.
And since Sunday it is rainy and cool for the time of year.

Ik heb de zon gevangen door zonnebloemen en Crocosmia te kopen in de pluktuin.
I caught the sun by buying sunflowers and Crocosmia at the picking garden.

Op de keukentafel.
Door het raam zie je de eerste dahliasoort die uitbundig aan het bloeien is.

On the kitchen table.
Through the window you see the first dahlia species that is flowering with enthusiasm.

De vaas heet Sibilla en is gemaakt door Hella Duijs.
Eerder liet ik hier Liesje zien. Ik ben fan!

The vase is called Sibilla and is designed by Hella Duijs.
Earlier, I showed Lizzie here. I am a fan!

18 opmerkingen:

  1. I also like your Minion collection..... ;) Wishing you sun....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Since Thursday afternoon we have sun <3
      The Minions are gifts when you spend a certain amount in a supermarket. My youngest son collects them.

      Verwijderen
    2. So glad that the sun arrived... it was special delivery ;)

      Verwijderen
  2. Schitterende zonnebloemen, en dat met die zon dat gaat vast helemaal goed komen.....
    De vaasjes van Hella Duijs zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hebben de zon nodig, dan is het leven relaxter.

      Verwijderen
  3. Haha zie dat jullie ook bij de plus boodschappen doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jongste van 9 vind het verzamelen geweldig!

      Verwijderen
  4. Met die zon in huis is het in ieder goed gekomen met die bloemen! Mooi.
    Ik wens jou en je gezin een hele fijne vakantie.
    Ga je nog leuke dingen ondernemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n prachtige bloemen! De vaasjes zijn ook erg mooi, maar ik heb er zelf al zo veel..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier was het gisteren toch wel warm en zonnig. Hopelijk komt bij jou het mooie weer ook snel. De zonnebloemen zijn in iedergeval heel vrolijk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds donderdagmiddag is het heerlijk weer :-)

      Verwijderen
  7. Vandaag heb ik een prachtige bos zonnebloemen gekregen van Yf om onze verkeringsdag te vieren :-)
    Prachtig, één van de weinige gele bloemen die ik wel mooi vind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief kado <3
      Ik vind een veld zonnebloemen mooier dan een paar in huis ;-)

      Verwijderen
    2. Ik ook!!! Binnenkort een kadootje vanuit Italië op mijn blog ;-)

      Verwijderen
  8. Groot gelijk om op deze manier de zon in huis te halen.

    BeantwoordenVerwijderen