1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 28 juli 2015

DIY adresetiket / address label

In elke Flow is wel een voorbedrukte briefkaart geplakt waarmee je een Flow-special kunt bestellen of een abonnement. 
Ik maakte er adresetiketten van.
In every Flow is pasted a pre-printed postcard by which you can order a Flow-special or a subscription. 
I changed them into address labels.

Wat heb je nog meer nodig:
snijmat (Action)
hobbymes (Action/Zeeman)
lineaal (liefst van metaal)
eventueel een hoekpons (om hoekjes af te ronden)

Het is handig om een oude snijmat te gebruiken of de achterkant. Het hobbymes laat namelijk sporen achter.

What more do you need:
cutting mat
hobby knife
ruler (preferably a metal one)
optionally a corner punch (for rounding the corners)

It is convenient to use an old cutting mat, or the back. The craft knife shows cutting traces.

Ik had de smaak te pakken!
I could not stop!

Twee details van de envelop voor Fiona in Maleisië.
Two details of the envelope for Fiona in Malaysia.

15 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gedaan.
    Had al eens zitten denken of ik er iets mee kon.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      De kaartjes vroegen er gewoon om ;-)

      Verwijderen
  2. Wat leuk bedacht! Die moet ik zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er erg leuk uit. Jammer eigenlijk dat ik nooit brieven verstuur!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is zo leuk om te versturen en te ontvangen!

      Verwijderen
  4. Leuk gedaan! Ik haal ook altijd de oude Flows volledig onderste boven voor prenten enz

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Flow is wel een verrijking van ons creatieve leven <3

      Verwijderen
  5. Die met die ANANAS... geweldig! Niek heeft meerdere keren aan mij gevraagd... Wat heb jij toch met ananas?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat heeft ANANAS met Marloes is de vraag!
      Heb je bij AH de ananas theelichthouders gezien?

      Verwijderen
  6. Goed idee! Ik doe mee, heb sinds de doop van Yann ook een snijmes. Haal 'm dit weekend tevoorschijn:)

    BeantwoordenVerwijderen