1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zondag 5 juli 2015

de pluktuin / the picking garden

We gingen op de fiets naar de pluktuin in de buurt, jongste en ik.
We went on the bike to the picking garden in the neighborhood, youngest and I.

Het was heet gisteren, te heet. Ik wilde iets met jongste ondernemen voor we zijn beste vriend gingen ophalen en ik wilde graag naar de pluktuin. Dus gingen we samen op de fiets.

It was hot yesterday, too hot. I wanted to do something with youngest before we went to pick up his best friend and I wanted to go to the pick garden. So we went on the road together on our bikes.





 
 




En we hebben samen genoten van wat we zagen.
And we enjoyed what we saw together.


11 opmerkingen:

  1. Lijkt me erg leuk om een keer te doen. Jullie plukten een mooi bosje bloemen. Prachtig die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ken je dat in Frankrijk ook, pluktuinen?

      Verwijderen
    2. Nog niet ontdekt in ieder geval......

      Verwijderen
  2. Ooh wat is dat leuk zo'n pluktuin. Ik heb het wel eens met mijn zusjes en moeder gedaan. Je komt er geheel ontspannen van terug en dan ook nog een fijn boeket op tafel.
    Fijne week!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, ik begrijp ook niet dat ik niet vaker ga. Het is bijna om de hoek!
      Jij ook een fijne week, X

      Verwijderen
  3. Ik vind die boeketten allemaal even prachtig! Ik houd van dit soort veldboeketten!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ....and you enjoyed what you picked together! Lovely xox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hebben we bij mijn weten hier niet in de buurt,maar lijkt me wel aangenaam vertoeven...en dan een leuk geurend boeketje bloemen mee naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen