1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 20 juli 2015

cherries #stamp

Kersentijd, dan is het echt zomer!
Cherry time, then it is really summer!

In mijn jeugd waren de enige echte lekkere kersen voor mij, die uit Griekenland. Nu komen ze ook gewoon uit Flevoland.
In my youth were the only real tasty cherries for me, the ones from Greece. Now they just come from Flevoland (in Holland).

Ik maakte de stempel in delen, zodat ik gemakkelijk twee kleuren kan toepassen.
I made the stamp in parts, so I easily can apply two colors.




Zo eenvoudig en zoveel plezier!
So simple and so much fun!

12 opmerkingen:

  1. Oh leuk gedaan,ik heb ook enkele zelf gemaakte stempels maar ik vergeet ze vaak om ze ergens op te zetten,bvb een cadeau verpakking.Zou ze eigenlijk meer in het zicht moeten zetten,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stempels heb je gemaakt!
    Ik ben ook dol op kersen. We hebben enkele kersenbomen in de tuin en die zijn er helemaal vanzelf gekomen... met dank aan de vogeltjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou zo van kersen! Je stempeltjes zijn leuk geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm.. kersen! Slim van je om de kers stempel in 2 delen te maken, is goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Wat slim ook om twee stempels te maken, was ik nooit opgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stempel gemaakt! Hoewel ik zelf geen kersen lust, ben ik wel altijd zot van alles wat afgebeeld is met een kers :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super idee zo'n stempel in twee delen, mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu je eigen zomer-kado-papier stempelen, superleuk gedaan die stempel.
    En slim, in 2 delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je het mij vraagt het allerlekkerste zomerfruit. Mooie stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great idea! I could think of so many things to stamp cherries on!! xox

    BeantwoordenVerwijderen