1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 31 juli 2015

buy my own surprises ~ Live Life Happy and a little give away

Sinds een aantal jaren ben ik een fervent voorstander van veel masking tape in huis.
For several years I am a staunch supporter of many masking tape at home.

Met de trefwoorden 'masking tape' en 'fruit' zocht ik op het internet. Ik kwam al snel bij Live Life Happy terecht.
"Live Life Happy: de online shop met vrolijke, gekleurde, frisse en schattige producten die het leven nét even wat leuker maken!"
En zo is het! Wat mij betreft mag daar het woord 'origineel' aan toegevoegd worden. Met veel plezier heb ik wat spulletjes uitgezocht voor snail mail.

With the keywords 'masking tape' and 'fruit' I searched on the internet. I quickly came to the site of Live Life Happy.
"Live Life Happy: the online shop with cheerful, colored, fresh and adorable products who make life even more enjoyable!"
And so it is! What I am concerned, the word 'original' can be added. With great pleasure I picked some stuff for snail mail.

In deze kleine aandoenlijke 'pilletjes' zit een papiertje voor een persoonlijke boodschap.
These adorable little 'pills' contained a small piece of paper for a personal message.

stickerset vrolijk / cheerful

stickerset pastel

stickerset zwart-wit/ black and white

Ik verstuur drie envelopjes. Wil jij post ontvangen? 
Geef dan in een reactie aan welke stickerset je voorkeur heeft.

I send three envelopes. Do you want to receive mail?
Respond to this post and indicate which set you'd like.

Bij meer reacties gaan we lootjes trekken.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.
Laatste dag om mee te doen is maandag 3 augustus (23.59 uur Nederlandse tijd).

If there are more responses we draw lots. 
I also send internationally, but not registered.
Last day to join is Monday, August 3rd (23:59 Dutch time).

14 opmerkingen:

  1. Wij, Nika en ik hadden de pilletjes ook gezien, ergggggg leuk. En het is moeilijk kiezen maar de zwart/wit zijn wel erg mooi. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je.
    Ik ga voor de zwart-wit stickerset, superleuk.
    Fijn zonnig weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n leuke stickerssets en zo'n moeilijke keuze! Als ik eruit gekozen wordt, mag je kieze welk je opstuurt naar mij ;-)
    Ben meteen ook een kijkje gaan nemen op hun site!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van de set Vrolijk word ik meteen vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh hoe leuk maar ik ga passen want ik heb laatst nog chocolade gewonnen bij jou!Het zijn alle 3 leuke setjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk!! Al weer een tijdje geleden datik gesnailmaild heb. Leuk om weer eens te gaan doen! Het zwart wit setje lijkt me leuk!!
    En wat een grappige pilletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke vrolijke spulletjes. Graag maak ik een kansje op nr 2. Fijn weekend daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke spulletjes heb je gekocht! De 'happy pills' kende ik al, het leek mij leuk om versies van ze te haken als sleutelhanger. Dat staat dus nog steeds op mijn wil-ik-ooit-maken-lijstje. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Where do you find such sweet things? I always love reading about your latest finds :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. GEWELDIG!!!! Ik slik een hoop pillen maar deze zijn super ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En Gaston, wat heeft zij gewonnen?
      De stickerset vrolijk komt naar je toe!

      Verwijderen
  11. Die pilletjes hebben mijn hart gestolen. Ik ga snel eens kijken bij live life happy.

    BeantwoordenVerwijderen