1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 14 juli 2015

a snail mail DIY ~ wrap a tea bag

Ik stuur snail mail (= traditionele post) naar Fiona in Maleisië.
I send snail mail (= traditional mail) to Fiona in Malaysia.

Ik schrijf een brief aan Fiona van Fiona loves to cook in Maleisië. En ik maak er een envelop vol (zelfgemaakte) vrolijkheid van. Een snail mail envelop! 
Fiona maakt fantastische snail mail (kijk maar eens hier). Mijn lat ligt dus hoog. 

I write a letter to Fiona from Fiona loves to cook in Malaysia. And I make it an envelope full of (homemade) glee. A snail mail envelope!
Fiona makes fantastic snail mail (check here). My standard is therefore high.

In mijn thema past het om één of meerdere theezakjes in een speciale smaak mee te sturen. En die wil ik in stijl verpakken. Een paar maanden geleden kreeg ik ergens thee die op een originele manier verpakt was en dat idee laat ik hier zien.

In my theme it fits to enclose one or more tea bags in a special flavor. And I want to wrap them in styleA few months ago I got some tea which was wrapped in an original way and that idea I show here.





Het papier met de citroenen komt uit het Flow Book for paper lovers 2.
De smalle sluit-strookjes zijn geknipt uit een Flow Weekly.
De schaar is een Hay in koper met zwart.

The paper with lemons is from the Flow Book for paper lovers 2.
The small-closing strips are cut from a Flow Weekly.
The scissors is a Hay in copper with black.



"To send a letter is a good way to go somewhere without moving anything but your heart."
Phyllis Theroux (schrijfster/writer)

12 opmerkingen:

  1. Zo simpel, maar ZO MOOI!!!!
    Leuk .om te maken en te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk gedaan! Daar zal Fiona zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het! Ik heb allerlei kleine kadootjes gemaakt en zorg dat de envelop niet al te zwaar wordt i.v.m. de verzendkosten.

      Verwijderen
  3. Prachtig gedaan. Het papier met de citroenen passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Passend papier is wel een kwestie van veel bewaren ;-)

      Verwijderen
  4. Heel mooi! Ik krijg er zin van om terug wat meer eens thee te drinken ipv altijd koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simpel maar toch weer leuk ingepakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij heb jij een kast vol met papier,elke keer zulke mooie combinaties.Tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er gelijk gezellig uit. Het perfecte papier voor de lemon tea. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen