1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

vrijdag 5 juni 2015

all about origami ~ thrift finds

Woensdag was mijn tante een dagje op bezoek.
Wednesday my aunt came to visit.

We hebben eerst aan de keukentafel bijgepraat met koffie en een hazelnootgebakje.
Daarna struinden we een uurtje rond in Batavia Stad en haalden jongste van school.
's Middags zijn we nog even bij één van de kringloopwinkels binnen gelopen. Daar vond ik onder andere een gesealde zak met allerlei papieren die op origami papier leken.
Thuis heb ik alles gesorteerd. En ik ben blij met mijn vondst. 

We first catched up at the kitchen table with coffee and a hazelnut meringue.
Then we strolled around for an hour in Batavia Stad and picked youngest from school.
In the afternoon we took a look at one of the thrift stores. There I found a sealed bag with all kinds of papers that looked like origami paper.
At home I have sorted everythingAnd I'm happy with my find.




Dit boekje uit 1989 vond ik ook en 
ik ben bezig met het vouwen van een zwaan. 
Ik moet ook geduld vinden, dus wordt vervolgd!

I also found this book from 1989 and
I'm working on folding a swan.
 I also need to find patience, so be continued!

9 opmerkingen:

  1. Jammer he, dat geduld niet bij het origami-papier wordt verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie papiertjes, kan je nooit teveel hebben :) Nu al benieuwd naar je zwaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is nog eens een toffe vondst.
    Ben benieuwd naar je creatie's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke vondst die is echt aan jou besteedt :-) Ben benieuwd naar jouw zwaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuke ontdekking! Daarmee zou ik ook heel blij zijn, vooral dat papier met de schattige kindjes ziet er mooi uit. Succes met vouwen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good find... and good luck with the patience thing! It seems to escape me on a regular basis ;) Hope you have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeral leuke dag voor je,altijd fijn om bezoek te krijgen en iets te vinden bij de kringloopwinkel,hé!Ben benieuwd naar je zwaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vondst! Fantastisch! Ennne, op mijn Pinterest bord staan nog heel wat origami boeken. Dus mocht je er lol in krijgen, dan heb ik nog e.e.a.

    BeantwoordenVerwijderen