1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 2 juni 2015

DIY gift tags black & white or more colorful

Ik hou van kadolabels en ik hou nog meer van originele kadolabels.
I like gift tags and I love original gift tags even more.

Bij de Action kocht ik een blok postkaarten om te kleuren (voor volwassenen) voor weinig.
Het is stevig papier en daarom ook geschikt voor kadolabels.

I bought colouring postcards (for adults) for little.
It is sturdy paper and therefore also suitable for gift tags.

Met mijn grote pons maakte ik ronde labels.
With my big punch I made round labels.

 De rechthoekige knipte ik in model.
The rectangular I cut in shape.


En ik heb een goede reden om mijn bakkerstouw te gebruiken.
And I have a good reason to use my baker's twine.

Je kunt ze zwart-wit laten of (gedeeltelijk) inkleuren.
You can color them (partially).


9 opmerkingen:

  1. Erg leuk zeg! Ik krijg echt de neiging om ze te willen kleuren.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh prachtig. Ik denk dat ik maar even naar de action moet gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Leuk om te maken en ook leuk om te krijgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That colouring book must be so therapeutic :) Love your gift cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi,jij hebt toch vaak leuke simpele ideeën,net zoals het mooie inpakpapier met je ananas op ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die laatste heb je in het echt bekeken ;-)

      Verwijderen