1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 17 juni 2015

a purple swan

Ik ging naar één van de plaatselijke kringloopwinkels om een boodschap. De winkel was die ochtend nog gesloten. 
Door de winkelruit zag ik een paarse zwaan.
I went to one of the local thrift stores because I was looking for something. The store was closed that morning
Through the shop window I saw a purple swan.

En die paarse zwaan nestelde zich in mijn hoofd. Ken je dat?
And that purple swan snuggled into my head. Do you know that?

Soms vind ik iets mooi van lelijkheid.
Sometimes something is so ugly that I therefore like it.



Hay Kaleido M green

De volgende keer maak ik de zwaan op met babyroosjes in verschillende kleuren en gipskruid. 
Suggesties zijn welkom!

The next time I make a small flower composition with baby roses in different colors and baby's breath
Suggestions are welcome!

14 opmerkingen:

  1. Beautiful flowers... from your garden? See what your swan has inspired? ;) Have a great day!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The flowers are from the florist. Have a great (rest op the) day too!

      Verwijderen
  2. Staat prachtig zo! Ben ook benieuwd naar de versie met roosjes. Komen de bloemen uit je eigen tuin?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bloemen zijn van de bloemist. Het was voor hem tegennatuurlijk dat ik een zo 'lelijk' mogelijk plaatje wilde creëren ;-)

      Verwijderen
  3. Paars is helemaal jouw kleur! Misschien is het ook leuk om er eens een vetplantje in te stoppen, je weet wel met van die haar achtige stengels... En ja ik ken dat, Yf noemt het zelfs het Marloes syndroom... ik zie iets, het laat me niet meer los, ik ga terug om het te kopen, dan is het negen van de tien keer al verkocht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Paars is inderdaad mijn kleur! Leuk dat jij het ook hebt of is het iets vrouwelijks?
      Bedankt voor je tip, X

      Verwijderen
  4. Prachtige kleur en ook nog zo bruikbaar, zo'n zwaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind zwanen zo mooi! Deze paarse is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat is ie prachtig met die mooie bloemen erin. Werkelijk een vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je paarse zwaan een schitterende kringloopvondst. Helemaal met die bloemen er in! Prachtig!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet mijn smaak maar als jij het mooi vindt dat is wat telt...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is super!! Ik ken het, dat iets maar in je hoofd blijft hangen en dat je het echt moet hebben! in dit geval een mooie paarse zwaan!! topper!!

    BeantwoordenVerwijderen