1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

woensdag 24 juni 2015

a pleasant day

Het was een aangename dag.
It was a pleasant day.

Vanochtend deed ik van alles en nog wat en ik dronk koffie en at daar een cronut bij.

This morning I did anything and everything and I drank coffee and ate a cronut.

Ook maakte ik pakjes van de schorten van de give away.
Een pakje met de groene schort voor Sonja van Mevrouw Pardoes en één met de blauwe voor Alet van Toilylu. De roze mag zich verheugen in de belangstelling van twee dames en het lot heeft bepaald dat ze naar Peggy van Peggy's Pastime gaat.
Peggy, mail je de adres gegevens?
Mijn mailadres staat rechts onder het blogarchief.

I also made gifts of the aprons of the give away.
A package with the green apron for Sonja of Mevrouw Pardoes and one with the blue apron for Alet of Toilylu. The pink one goes to Peggy of Peggy's Pastime.

stempels / stamps talktothesun

Vanmiddag namen mijn buurvrouw/vriendin en ik eindelijk eens de tijd om bij te praten. We dronken thee van verse munt en ik bewonderde haar betoverend mooie, kleurrijke tuin.

This afternoon my neighbor/friend and I finally have the time to catch up. We drank tea of fresh mint and I admired her enchantingly beautiful, colorful garden.






14 opmerkingen:

  1. Dat klinkt heel fijn. En wat een prachtige bloemen! Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zo'n dag. Klinkt goed in ieder geval. Je buurvrouw heeft een prachtige tuin. En wat leuk dat ik de blauwe schort van je krijg. Ben ik erg blij mee. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt inderdaad als een aangename dag! Cronut? Is dat een krokante donut? Prachtige tuin heeft jouw buuf! Ene dames,, proficiat met jullie leuke schorten X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een kruising tussen een donut en een croissant. Beetje glad mondgevoel, maar erg lekker.
      Te koop bij sommige AH's en daar heet het een croinut.

      Verwijderen
  4. Hele mooie kaartjes die je weer gemaakt hebt met je stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Aurelie! De stempels zijn niet van mijn hand. Ik heb er (alsnog) bij gezet wie ze gemaakt heeft :-)

      Verwijderen
  5. Woehoe, ik win, ik win :-) !
    Ik moet eigenlijk zo'n cronut ook eens proeven, donuts vind ik wel lekker dus ik vermoed dat ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat vind jij vast heel lekker, maar nu even niet ;-)

      Verwijderen
  6. Gezellig zo bijpraten met je buurvrouw! Een goede buurvrouw is goud waard vind ik.

    Een cronut kende ik nog niet : )

    Huisvlijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt inderdaad als een heerlijke dag! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vergeet vaak om foto's te maken daarom ben ik blij dat ik hier mee kan genieten van allerlei moois.

    BeantwoordenVerwijderen