1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

dinsdag 19 mei 2015

Tony's ~ a give away

Tony's Chocolonely, chocolade met een missie.
Tony's Chocolonely is chocolate with a mission.

melk rabarber crumble (AH)
milk rhubarb crumble

puur 51% pecan kokos (Wereldwinkel)
dark 51% pecan coconut

Ik geeft twee pakjes weg aan trouwe volgers.

Voorwaarden:
*laat een reactie op dit blogbericht achter en geef de chocolade van je voorkeur aan (melk of puur);
*je bent al volger (op Bloglovin', Google+ of anderszins).
Bij meer reacties gaan we lootjes trekken.
Ik verstuur ook internationaal, maar niet aangetekend.

I will give away two presents to loyal followers.

Conditions: 
*leave a comment on this blog post and and indicate the chocolate you prefer (milk or dark);
*you are a follower (on Bloglovin', Google+ or otherwise).
If there are more responses we draw lots. 
I also send internationally, but not registered.




Laatste dag om mee te doen is zaterdag 23 mei (23.59 uur Nederlandse tijd).
Last day to join is Saturday, May 23 (23:59 Dutch time).

10 opmerkingen:

  1. Wat lief & lekker deze giveaway! Ik kan Tony niet weerstaan en waag graag een kansje op de melkchocolade. Nu duimen! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohja, ik doe heel graag mee voor de melkchocolade!
    Een beetje troost-chocolade zou goed doen.. :)
    en dan hopen dat we snel die architect toch vinden (de ene vind het te ver, de andere is te traag of niet betrouwbaar... zucht)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je chocolade wegschenkt. Zelf ben ik een grote fan van Tony's Chocolonely en deze 2 smaken heb ik nog niet eerder geproefd. Tot nu toe is mijn favoriet caramel met zeezout. Ik heb al eens een weggevertje van je mogen ontvangen (je tattoo staat nog steeds erg mooi op mijn vaasje!) daarom gun ik je andere lezers dit lekkers. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke give away! Maar ik laat m aan me voorbij gaan.... Sara worden = veel gebak eten en veel snoep krijgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar gaan mijn goede voornemens ;-) Ja, ik doe graag mee met zo'n onweerstaanbare Give-Away! Tegen Tony's Chocolonely kan je gewoon geen nee zeggen en beide smaken ken ik nog niet dus ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I wish we had good chocolate like this here! I love the dark but would eat anything ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijna een half jaar geleden mocht ik een witte chocolade van je ontvangen :-) Deze keer waag ik mijn kans voor de melkchocolade ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik waag een kansje om de pure chocolade,dan geef ik hem aan de dochter want die gaat die wel lusten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een combinatie van 2 lekkere dingen, rabarber en chocolade, onweerstaanbaar.
    Fijn dat je dat met ons deelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sinds ik de variant met caramel en zeezout van je heb gekregen is dit één van m'en favorieten geworden. Ze zijn bij ons niet te krijgen (misschien ook maar beter van niet 😉........). Maar iedere keer als we nu naar Nederland gaan, slaan we weer een voorraadje in. Deze is inmiddels weer op dus je begrijpt dat ik heel graag me doe. Die met rabarber lijkt me erg lekker.......

    BeantwoordenVerwijderen