1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

zaterdag 16 mei 2015

pineapple #stamp

De ananas is als bedrukking helemaal hot and happening!
The pineapple is as a print hot and happening!

Een ananas is niet zomaar een soort fruit. In mijn jeugd had ananas de belofte van verre exotische oorden. Bij ons was een paprika of spagetti al een bezienswaardigheid.
Ananas kende ik als schijven uit blik (op zware siroop). Ik weet nog van mijn verwondering over de heerlijke, echte zoetheid van de eerste verse ananas die ik veel later at.
Ananas was ook de mix van ananassap uit een pak en Malibu Coconut met ijsklontjes, een drankje in mijn wilde jaren.

A pineapple is not just a kind of fruit. In my youth had pineapple the promise of far, exotic places. At our place a paprika or spagetti was already something very special.
Pineapple I knew as tinned fruit (in heavy syrup). I remember my amazement about the wonderful real sweetness of the first fresh pineapple I ate much later.
Pineapple was the mix of pineapple juice from a pack and Malibu Coconut with ice cubes, a drink in my wild years.

Ik wilde al langer een ananas-stempel snijden, maar de inspiratie laat soms op zich wachten. Een paar weken geleden was het zover en ik raakte verder geïnspireerd door het resultaat. 

I had wanted to cut a pineapple-stamp, but I had a lack of inspiration. A few weeks ago the time had come and I was further inspired by the result.


Pagina's uit een werkboek van een oud handwerktijdschrift bestempelde ik om het te gebruiken als inpakpapier.
Ik deed dat vorig jaar al eens, ook in mei. Kijk hier en hier.

Pages from a workbook from an old needlework magazine I stamped in order to use as wrapping paper.
I did that last year as well, also in May. See here and here.






10 opmerkingen:

  1. Leuke stempel en een leuk idee om zelf je inpakpapier zo een persoonlijk tintje te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als klein meisje vroeg ik mij af wat dat nu was, zware siroop? De blikken van delmonte... Perziken, fruitcocktail en ananas...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een schitterende stempel. Erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chapeau Ageeth! c’est un succès sans précédent! XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That is fantastic! Perfect for summer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je stempel is erg goed gelukt. Leuk ontwerp!

    BeantwoordenVerwijderen