1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

maandag 25 mei 2015

I send chocolate to...

Ik heb de belofte gedaan chocolade weg te geven aan trouwe volgers: kijk.
I have made the promise to give away chocolate to loyal followers: look.

Jongste zoon heeft lootjes getrokken en fungeerde als notaris.
We hebben een extra reep 'melk rabarber crumble' verloot, omdat daar meer belangstelling voor is. 

Youngest son draw lots and acted as notary.
We have an extra candy bar 'milk rhubarb crumble' raffled because of great interest.


puur 51% pecan kokos /dark 51% pecan coconut
voor / to Carla
Ik maak het zelf nu

melk rabarber crumble / milk rhubarb crumble
voor / to Aurelie E.
Miz Olilie

melk rabarber crumble / milk rhubarb crumble
voor / to Denise
DeniesOverseas

Bedankt voor jullie reacties op mijn blog!
Thanks for your comments on my blog!

Carla en Denise, mailen jullie de adres gegevens?
Mijn mailadres staat rechts onder het blogarchief.

15 opmerkingen:

  1. Oh joepie!!Daar ga ik de dochter mee verwennen onder de examens maar ga de zoon ook laten proeven,die is moeilijker in nieuwe dingen/smaken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Succes voor je dochter en ik hoop dat het lekker is!

      Verwijderen
  2. Hoera, wat onwijs leuk! Ik ga je direct een mailtje sturen :) Ik ben heeeeuwl benieuwd naar deze smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd wat jij van deze smaken vindt!

      Verwijderen
  3. Eet smakelijk Denis! Wat ziet het er mooi uit!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geluksvogels proficiat, dat wordt smullen! Ageeth, het zijn weer prachtige pakketjes geworden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben fan van je zelfgemaakt pakpapier. Je stempel is super!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stempel is zo eenvoudig! Ik ben er heel blij mee en dat is wel te zien...
      Ik ga de postbode aan het werk zetten ;-)

      Verwijderen
  6. Beautiful wrapping job! Congrats to the lucky winners :) xox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joepiee!!!! :-) Kijk nu al gewoon naar die verpakking uit :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames, laat het jullie smaken! Mooie verpakking trouwens. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen